איראן מאיימת

"אם ישראל תעשה משהו טיפשי - לא יישאר מתל אביב שום דבר"

משמרות המהפכה של איראן ומנהיג חיזבאללה יוצאים היום במסרים מאיימים כלפי ישראל. "אנחנו מכתרים אתכם מכל הכיוונים, ויודעים עליכם הכל", הצהירו בהתרסה (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אומר היום (שבת), כי יש לארגונו מידע מפורט על כל המתרחש במדינת ישראל. במשמרות המפכה האיראניים מאיימים: "אנחנו מכתרים את ישראל מכל כיוון. אם היא תעשה טעות, לא יישאר מתל אביב כלום".

בראיון ל'אל אחבאר' הלבנוני, הדגישנסראללה: "אנחנו מאיימים עליהם, ואנחנו ניכנס לפלסטין הכבושה. יש לנו מידע נרחב, חסר תקדים למעשה, על כל האירועים שקורים אצל האויב וההתפתחויות, גם באמצעים פומביים וגם באמצעים חשאיים; מידע טוב מאוד וגם פיקוח טוב מאוד...".

נסראללה הסביר: "השגנו, בדרכים שונות, את המידע ההכרחי לכל מלחמה עתידית או פעולה צבאית מצד האויב הישראלי, שנמצא במגננה. תמיד אנחנו היינו במגננה, עכשיו אנחנו במצב מתקפה".

"המשוואה השתנתה, בזכות הישגיה של איראן ופעולותיו של המנהיג עלי חמינאי. המידע שאנחנו מקבלים, אפילו באמצעים פומביים, חיוני לצורך הערכה, מחקר ומעקב. אנחנו מפיקים מסקנות מהמידע הזה, וזה חשוב לנו במיוחד".

דבריו של נסראללה, היום (צילום: מתוך טוויטר)

מזכ"ל חיזבאללה הוסיף: "אמריקה מונעת מלבנון לשתף פעולה עם רוסיה ואפילו עם סין. היא תומכת בשלב זה בישראל, ומונעת מלבנון להפיק נפט וגז בדרום לבנון – היא תעניש כל חברה שתעשה זאת".

במקביל, יועץ המבצעים של ‏משמרות המהפכה האיראניים הודיע כאמור: "איראן מכתרת את ישראל ממזרח, ממערב, מהצפון ומהדרום. אם ישראל תבצע מעשה טיפשי, לא יישאר מתל אביב שום דבר. כל מהלך לא נכון באזור, ייחשב כהתחלת מלחמה - שתביא להבערת כל האזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר