לפני 13 שנים

סולימאני משחזר: ישראל ניסתה לחסל אותי

קאסם סולימאני, מפקד 'כוח קודס' של משמרות המהפכה האיראניים, טען בראיון כי ישראל ניסתה לחסל אותו במהלך מלחמת לבנון השנייה בעת שהיה עם חסן נסראללה (חדשות)

קאסם סולימאני (צילום: מתוך הטוויטר של סולימני)

קאסם סולימאני, מפקד 'כוח קודס' של משמרות המהפכה האיראניים, טען בראיון לרשת הטלוויזיה האיראנית "אל־עאלם", כי ישראל ניסתה לחסל אותו במהלך מלחמת לבנון השנייה ב-2006, אך נכשלה.

סולימאני מספר כי במהלך המלחמה הגיע ללבנון בכדי להעביר מסר למזכ"ל חיזבאלה, חסן נסראללה, מהמנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי.

הוא מספר כי באזור הדאחיה של ביירות יש לחיזבאללה חמ"ל שהמבנים סביבו היו מופצצים מדי ערב. "באחד הלילות חששתי שישנה סכנה לחייו של נסראללה והחלטתי שיעבירו אותו למקום אחר", מספר סולימאני, "כטב"מים של ישראל ריחפו מעל ראשינו בדאחיה, ועקבו אחר כל התנועות באזור".

סולימאני מספר כי הוא, נסראללה ועימאד מורנייה, החליטו לעבור לבניין אחר ואז ישראל תקפה והם חששו שהיא הולכת לתקוף גם את הבניין שבו הם היו.

הוא מתאר כי הם יצאו לרחובות החשוכים, כאשר הוא ונסראללה ישבו מתחת לעץ בעודם מחכים שמורנייה יגיע עם מכונית. לדבריו, הכטב"מים התמקדו בנו ובמכונית בכל הזמן הזה שבו עברנו ממחבוא אחד לשני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר