"הבלוק יצוק"

נתניהו נועד עם ראשי סיעות הימין והחרדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הבוקר (רביעי) את ראשי סיעות הימין והמפלגות החרדיות. מ'הליכוד 'נמסר כי עדיין לא התקבלה החלטה האם להחזיר את המנדט לנשיא (אקטואליה)

נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הבוקר (רביעי) את ראשי סיעות הימין והמפלגות החרדיות במקביל לשימוע שעורכים פרקליטיו בפני היועץ המשפטי לממשלה.

בפגישה השתתפו ראשי המפלגות יעקב ליצמן, משה גפני, איילת שקד, רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'. את ש"ס ייצג בפגישה אריאל אטיאס. במהלך הפגישה מסרו השרים יריב לוין וזאב אלקין דיווח על פיצוץ המגעים עם 'כחול לבן'.

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, נפגש הבוקר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, במעונו בבלפור, לפגישה בארבע עיניים שנמשכה כשעה, ואצל חלק מהפרשנים כבר רוחשים הדיווחים על כך שדרעי מנסה למצוא פשרה מול המצב הפוליטי הסבוך.

מ'הליכוד' נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו כינס את ראשי מפלגות הימין והשרים אלקין ולוין מסרו דיווח על פיצוץ המשא ומתן על ידי כחול לבן. השרים עדכנו שצוות המשא ומתן של כחול לבן ביטל את הפגישה כיוון שלפיד קיפל את גנץ במהלך החג במטרה לגרור את המדינה לבחירות. לפיד לא רוצה רוטציה בין נתניהו לגנץ אלא רק בין גנץ לבינו".

עוד נמסר כי "סוכם שראשי מפלגות המחנה הלאומי ימשיכו יחד. עדיין אין כעת החלטה באשר להחזרת המנדט".

בפתח הפגישה ציינה יו"ר 'ימינה', איילת שקד כי הבלוק של מפלגות הימין יצוק "כמו בטון".

מ'כחול לבן' נמסר אמש בתגובה לפגישה הצפויה של נתניהו עם חברי הבלוק כי "נתניהו והליכוד שוב מוכיחים שאין בכוונתם לקדם משא ומתן הגון בין שתי המפלגות הגדולות, אלא להמשיך לגרור אותנו לבחירות נוספות. לא נהיה תפאורה למשחקי הבחירות של הליכוד. עד שבליכוד לא יסכימו לניהול משא ומתן שוויוני עם כחול לבן, לא תוכל להיות התקדמות מהותית בסוגיות האמיתיות המטרידות את אזרחי ישראל. מצער לגלות שבליכוד החליטו - 'נתניהו תחילה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר