הודף שמועות

הבלוגר הסעודי: "אני לא תימני מראש העין"

הבלוגר הסעודי, מוחמד סעוד, הגיב היום (רביעי) לגולשים שטענו כי הוא לא באמת גר בסעודיה, אלא 'תימני' שמתגורר בראש העין, ופרסם סרטון שלו מרחובות סעודיה • צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הטוויטר של מוחמד סעוד)

הבלוגר הסעודי, מוחמד סעוד, שהביצוע שלו לפיוטי הסליחות בנוסח ספרדי ואשכנזי זכה לתגובות רבות ברשתות החברתיות - הגיב היום (רביעי) לגולשים שטענו כי הוא לא באמת גר בסעודיה, אלא 'תימני' שמתגורר בראש העין.

בסרטון שפרסם סעוד בחשבון הטוויטר שלו, הוא תיעד את עצמו מסתובב ברחובות ריאד בירת סעודיה, ואף צילם את דגל סעודיה מתנופף על עמוד ברחוב.

"‏הרבה פה טוענים שאני תימני מראש העין", כתב סעוד בטוויטר, "אתם שכחתם מה עשו לי פלסטינים בהר הבית, תימני אני לא, אני סעודי מריאד, אתם לא חייבים להאמין, אני אוהב את ישראל גם אם אתם לא מאמינים".

הבלוגר הסעודי זכה לתגובות אוהדות ותומכות מצד עשרות גולשים שהגיבו בין היתר: ‏‎"אתה לא מראש העין, אבל אתה מלך!!!!!". גולש נוסף כתב: ‏‎"ה' אוהב אותך ועם ישראל מעריך אותך, רק מי שמעז מנצח ואתה נלחם למען שלום אמת בין בני אברהם".

אחד הגולשים הוסיף והגיב: "'תימני מראש העין' שנולד, גדל וחי בערב הסעודית, אוהבים אותך - אתה נותן לנו הישראלים מעט תקווה ששלום הוא משהו אפשרי". כולש נוסף כתב: ‏‎"אתה אדם נחמד וכייף לדעת שיש אנשים טובים כמוך גם אנחנו אוהבים בחזרה חיבוק חזק ושנה טובה".

מוחמד סעוד, הפך לפופולארי בקרב הישראלים, הוא מעלה קטעי וידאו עם תמיכה במדינת ישראל בכלל ובראש הממשלה בנימין נתניהו בפרט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר