"יש קשב רב"

השימוע לנתניהו - היום השני; "אנו מציגים ראיות חדשות"

יומו השני של השימוע בתיקי ראש הממשלה נתניהו - יצא לדרך. פרקליטיו, סיפרו לכלי התקשורת כי הציגו ראיות חדשות וכי יש קשב רב בלשכת היועץ. "התיקים האלו חייבים להיסגר והם ייסגרו" (ארץ)

מנדלבליט בכניסה לשימוע, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר כ-12 שעות שימוע, ביום הראשון, הבוקר (חמישי) יצא לדרך היום השני לשימוע הנערך בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, פרקליט המדינה שי ניצן ובכירי הפרקליטות.

כפי שדווח, היום הראשון של השימוע וכך גם יומו השני, מוקדשים לתיק 4000 - פרשת 'בזק-וואלה', במסגרת כתב החשדות בתיק, עלה החשד לעבירת שוחד שביצע ראש הממשלה נתניהו, עבירה אותה עמלים פרקליטיו להפריך.

בפתח יומו השני של השימוע, אמר פרקליטו של ראש הממשלה, עו"ד יוסי אשכנזי כי "אנחנו ממשיכים היום את השימוע, אנחנו טענו אתמול 11 שעות אנחנו ממשיכים היום לטעון בתיק 4000 אני מעריך שנצטרך זמן דומה היום כדי לסיים את הדיון הזה. יש קשב רב בלשכת היועץ ואנחנו מרוצים מזה, זה מה שצריך להשיג בשימוע".

עו"ד אשכנזי נשאל אם הציגו ראיות חדשות ואמר כי "בשימוע מציגים שני דברים, מציגים טיעונים על בסיס ראיות קיימות, הטיעונים הם טיעונים שונים מטבע הדברים ממה שהתביעה רואה בראיות, וזה חלק עיקרי בשימוע. והצגנו גם ראיות חדשות, הצגנו מסמכים שלא היו בחומר החקירה".‎

פרקליטו של נתניהו, עו"ד עמית חדד אמר בכניסה לשימוע כי "אתמול השגנו את מחצית הטענות שלנו בתיק 4,000. אני חושב שהטענות נשמעו, הן טענות נכונות וטובות, הן מפתיעות. יש ראיות חדשות, יש הסבר אחר לכל מה שנטען בכתב החשדות".

לדבריו, "היום אנחנו נמשיך בתקווה שנצליח לשכנע, אנחנו בטוחים שבסופו של יום כשנסיים את ארבעת הימים האלו, התיקים האלו חייבים להיסגר והם ייסגרו".

אתמול, עשר שעות לאחר תחילת השימוע, נמסר מטעמו של נתניהו כי "פרקליטיו של ראש הממשלה, שהכינו את התשובות לשימוע ביסודיות רבה, ממשיכים להעלות גם בשעה זאת שורה ארוכה של טיעונים שנתמכים בראיות רבות, חלקן חדשות, שסותרים לחלוטין את הטענות בכתב החשדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר