חפר קבר

"יש לי אנשים שמורידים אותו"; איים על ראש מועצה ונעצר

המשטרה עצרה גבר שאיים על ראש מועצת דיר אל אסד באמצעות סרטון שהופץ בוואטסאפ בו הוא נראה חופר קבר. במהלך חקירתו המשיך ואיים שיש לו אנשים שיורידו אותו (ארץ)

משטרה. אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

לפני כשבוע הופץ באפליקציית המסרים וואטסאפ סרטון של גבר בן 33, תושב הכפר בענה, בו הוא נראה בבית הקברות בדיר אל אסד, בזמן שהוא חופר באמצעות את חפירה קבר ואומר כי הוא חופר את הקבר לראש המועצה.

תלונה אודות הסרטון התקבלה במשטרה והחוקרים החלו בגביית עדויות ואיסוף ממצאים. במהלך החקירה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, נעצר החשוד והובא לתחנת המשטרה לחקירה.

במהלך החקירה בתחנת המשטרה הוא המשיך לאיים על ראש המועצה באופן שאמר לחוקר: "אני לא מפחד מהממשלה לא מאף אחד, אני כשאני יושב על כיסא יש לי אנשים שמורידים אותו... תרשום ותפיץ את זה בכל העולם שאני יושב על הכיסא בלי לדבר בטלפון, רק נותן סימן".

בהתאם להתפתחויות בחקירה מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בעכו בהתאם לבקשת המשטרה.

אמש, לאחר שחומר החקירה ומארג הראיות הועבר לחטיבת התביעות, הגישה החטיבה בבית משפט השלום בעכו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגדו בעבירה של איומים ובית משפט השלום בעכו נענה לבקשת המשטרה והאריך מעצרו עד ליום ראשון.

במשטרה מציינים כי "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות בכלל ובפרט כל ניסיון לפגוע בגורמים על רקע תפקידם ותפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם אלה המסכנים את בטחון הציבור בכלל ואת שלום משרתי הציבור בפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר