"נמנע אסון"

משאית פול טריילר אותרה עם תקלה במערכת הבלמים

במהלך פעילות אכיפה בכביש 65 נעצרה משאית פול טריילר, במשקל 45 טון, ובמסגרת הבדיקה התגלתה בעיה חמורה במערכת הבלמים. "אין לי ספק כי נמנע אסון". צפו (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות אכיפה של אגף התנועה אתמול (רביעי) נעצרה על כביש 65 משאית פול טריילר, במשקל 45 טון, לבדיקת תקינות במסגרת פעילות ממוקדת נגד רכבים כבדים.

מיד עם עצירת המשאית, שהייתה עמוסה במטען, נשמע רעש חזק של דליפת אוויר ממערכת הבלמים, בבדיקה נמצא כי במערכת הבלמים כמעט ולא נשאר אוויר המאפשר את פעילותה התקינה של המערכת וככל הנראה אחד הצינורות פגום.

"אין לי ספק כי נמנע אסון", אמר מתנדב אגף התנועה המשמש גם כסייר בוחן והוסיף, "נסיעה במשאית כזו על הכביש היא סכנה ממשית לנהג ולכל משתמשי הדרך".

בשיח עם הנהג בן ה-29 תושב אום אל פאחם הוסברה מהות התקלה, רישיון הנהיגה שלו נפסל לאלתר למשך 30 ימים וכן המשאית הושבתה לתקופה דומה והועברה למגרש באמצעות גרירה מהמקום.

במשטרה מציינים כי "שוב אנו עדים לרשלנות מצד נהגים וחברות המרשים לעצמם לסכן את ציבור הנהגים ולעלות עם משאיות עם ליקוי בטיחות חמורים על הכביש, משטרת ישראל תפעל בנחישות ובאפס סובלנות כלפי עבירות המסכנות חיים כפי שניתן לראות בסרטון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר