תיעוד אמיץ

הייתם מעזים? הגבר נלחם בארבעה שודדים

אם ארבעה פורצים חמושים היו נכנסים אליכם הביתה, סביר להניח שלא כך הייתם מגיבים: אסף עלי נאבק בהם והצליח להדוף אותם בעזרת אגרופים וסכיני מטבח בלבד. צפו (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

להיאבק בארבעה פורצים חמושים שנכנסו אליכם הביתה, זה אומץ או טיפשות? רובנו לא היו מעזים, אבל לאסיף עלי ממנצ'סטר, זה עבד מעולה.

בסרטון ניתן לראות כיצד פורץ ראשון נכנס, עלי מתחיל להיאבק בו בעזרת אגרופיו, בעוד החמושים האחרים נכנסים פנימה והוא ממשיך להילחם בהם.

בראיונות לכלי תקשורת מקומיים סיפר את שעבר עליו באותו לילה: "שמעתי את הכלבים נובחים באגרסיביות. הלכתי לראות מה קרה והיה שם מישהו שהיה לבוש מכף רגל ועד ראש בשחור. הוא תקף אותי באגרופים והתחלנו להילחם. לא ידעתי מה אני עושה. פעלתי מתוך אינסטינקט. רק ניסיתי להוציא אותו מהבית שלי".

"גבר שני נכנס וחשבתי שהוא מנסה לעלות למעלה לחדר שאשתי נמצאת בו. הצלחתי לדחוף אותם החוצה, אבל הם התעקשו להיכנס עד שאחד מהם שלף משהו שנראה כמו סכין, אבל המשטרה מאמינה שמדובר במברג".

עלי המשיך ותיאר: "הוא אמר 'אני הולך להרוג אותך'. הוא התחיל להתקרב לעברי אז רצתי חזרה פנימה, תפסתי שני סכיני מטבח ורדפתי אחריהם החוצה".

הוא הסביר כי החליט לפרסם את התיעוד ממצלמות האבטחה, בניסיון שאנשים יצליחו לזהות במי מדובר, תוך הבטחת פרס כספי על סך 5,000 ליש"ט.

"שמישהו יהיה כזה חוצפן ופשוט יכנס לבית של מישהו אחר - זה בלתי ייאמן. הם ידעו שאנחנו בבית. האורות היו דלוקים, המכוניות היו בחניה והדלתות היו פתוחות. הם נכסו לביתנו חמושים בידיעה שיש אנשים בפנים. צריך לתפוס אותם לפני שהם יעשו את זה שוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר