דרמה באלעד

פרוש פיטר את המנכ"ל מ'דגל התורה'; גפני מאיים בתגובה

איש 'דגל התורה' זאב קשש פוטר מתפקידו כמנכ"ל עיריית אלעד על ידי ראש העיר ישראל פרוש, והצית בכך את זעמו של יו"ר התנועה ח"כ משה גפני, שאומר ל'כיכר השבת': "יש גם מחר..." (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
קשש אצל מרן הגר"ח, היום (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

דרמה באלעד: מנכ"ל עיריית אלעד, זאבי קשש פוטר היום (חמישי) ע"י ראש העיר אלעד ישראל פרוש, לאחר שנתיים וחצי בתפקיד. חבר הכנסת משה גפני הגיב לצעד זה והודיע: אזכור את הפיטורים האלו; הם נעשו על רקע פוליטי.

קשש, בן 42, אב לשישה ילדים וסב לנכדים, היה ממייסדי ארגון החירום 'איחוד הצלה' וכיהן כיו"ר הארגון במשך יותר מעשור. לפני שנתיים וחצי, בערב חג השבועות, מונה למנכ"ל עיריית אלעד, לאחר שבמשך שלוש שנים התפקיד לא היה מאויש.

בזמנו הוא מונה לתפקידו על ידי ראש העיר ישראל פרוש, שפעל לפי הסיכומים הקואליציוניים שייעדו תפקיד זה לאיש 'דגל התורה'.

פרוש ממנה את קשש. ארכיון (דוברות עיריית אלעד)

גורמים בעיריית אלעד אומרים כעת ל'כיכר השבת': "היחסים בין ראש העיר ישראל פרוש לקשש היו מצוינים מאז המינוי. מה שקרה, זה שקשש היה מינוי של 'דגל התורה', ופרוש הבהיר לו בצורה הברורה ביותר שהוא לא מעוניין יותר במינויים של 'דגל' אצלו בעירייה".

מי שזועם על הפיטורים הוא יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שאומר כעת ל'כיכר השבת': "זהו דבר שלא מקובל במקומותינו, להשאיר אדם בלי פרנסה ולפטר מנכ"ל מצוין - רק בגלל נושא פוליטי".

"אנחנו נזכור את זה, ושיידע ראש העיר, שיש גם מחר...", מבטיח גפני.

הערב הגיע קשש למעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי, לאחר תפילת ערבית, שמע ממנו דברי חיזק וזכה לברכה חמה.

קשש סירב להגיב על הידיעה, אך גורמים בסביבתו אומרים ל'כיכר השבת': "אנחנו יודעים שהפיטורים הם על רקע פוליטי, וכי פרוש אף שלח לו בשבוע שעבר מסר בעניין זה".

'כיכר השבת' פנה לדובר עיריית אלעד, לשם קבלת תגובה, ונענה: "אין תגובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר