צפו בתיעוד

אחרי 20 שנה: הגאון רבי שלמה בן עזרא הוכתר

אחרי עשרים שנה של דיונים משפטיים והתערבות של בג"צ, התקיימה אמש הבטחתו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, והגאון רבי שלמה בן עזרא הוכתר לרבה של מבשרת (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש בן עזרא מוכתר ע"י הראש"ל והגר"ז כהן (צילום: יעקב כהן)

אחרי עשרים שנה של דיונים משפטיים והתערבות של בג"צ, התקיימה אמש (חמישי) הבטחתו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, והגאון רבי שלמה בן עזרא הוכתר לרבה של מבשרת.

את ההכתרה בעטיפת הטלית וברכת שהחיינו קיימו הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף וראב"ד תל אביב הגאון רבי זבדיה כהן.

במעמד השתתפו עשרות רבנים ואישי ציבור ובניהם נשיא בית הדין הגדול הגאון רבי דוד לאו, חבר מועצת הרבנות ורבה של באר שבע הגאון רבי יהודה דרעי , יו"ר ש"ס אריה דרעי, השר לשעבר אריאל אטיאס והשר לשירותי דת יצחק וקנין.

כזכור, הרב בן עזרא נבחר לתפקיד בפעם השלישית, לאחר שבשנת 2000, לפני 19 שנה, הוא נבחר לתפקיד והגיע להודות למרן הגר"ע יוסף זצ"ל על התמיכה, אך בג"ץ פסל את הבחירות בשל ניגוד עניינים.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצ"ל הוציא פסק - עליו חתם גם זקן המקובלים רבי יצחק כדורי זצוק"ל - לפיו אסור להתמודד מול הרב בר עזרא, וכי התפקיד שמור לו עד שיתאפשר לקיים את הליך הבחירות.

לאחר שנבחר בשנה שעבר, בג"צ עצר שוב את כניסתו לתפקיד ולאחרונה - בהוראת בג"צ - התקיימו הבחירות בפעם השלישית והגר"ש נבחר שוב לתפקיד, כהבטחתו של מרן הגר"ע זצ"ל.

לאחר בחירתו, הגיע הגר"ש בן עזרא למעונו של הראשון לציון הגאון ריב יצחק יוסף והודה לו על תמיכתו. הראש"ל השיב לו: "זו סגירת מעגל, מה שמרן הבטיח התרחש, למרות כל המכשולים, והיו הרבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר