השתלחות פנים מפלגתית

חבר המועצה מ'דגל' נגד פינדרוס: "צפצף על גדולי ישראל"

בעוד יצחק פינדורס, נפרד מכהונתו הקצרה בכנסת ה-21 - חבר מועצה מטעם 'דגל' באלעד, משה ברדוגו, יוצא בהתקפה נגדו וטוען כי צפצף על גדולי ישראל. ברדוגו: "כתבתי בקבוצה פרטית" (ארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
פינדרוס וברדוגו (צילום: דוברות הכנסת - יצחק הררי, באדיבות המצלם)

בעוד בימים האחרונים סיים חבר הכנסת לשעבר יצחק פינדרוס את תפקידו בכנסת ה-21 וזאת לאחר ש'יהדות התורה' הפסידה את המקום השמיני בכנסת בגלל 68 קולות שהיו חסרים לה, הוא "זוכה" דווקא לביקורת מבית, מאחד מבברי המועצה של המפלגה הליטאית.

הרב סילמן חשף: אלו הדרישות שקיבלנו שמנעו את השלום

כזכור, יצחק פינדרוס התמודד בבחירות לראשות עיריית אלעד כנציג 'דגל התורה' וש"ס ונפסל על-ידי ביהמ"ש מלהתמודד מול ראש העיר המכהן ישראל פרוש, לאחר שהתקבלה העתירה שטענה כי מרכז חייב של פינדרוס אינו בעיר אלעד אלא בירושלים.

פינדרוס קיבל את ברכת הדרך להתמודד באלעד, הן ממועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' והן ממועצת חכמי התורה של ש"ס, וכבר במהלך תקופת הבחירות בעיר אלעד נשמעו טענות כי חלק מנציגי 'דגל התורה' בעיר אלעד פועלים מאחורי הקלעים נגד מעומדות יצחק פינדרוס, אולם הדבר לא הוכח.

הרב סילמן חשף: אלו הדרישות שמנעו את השלום באלעד

כעת חושף 'כיכר השבת' דברים חריפים שכותב חבר מועצת עיריית אלעד, מספר 2 ב'דגל התורה' בעיר, משה ברדוגו, המשמש בכובעו השני גם כתב בביטאון התנועה 'יתד נאמן' - נגד מועמד 'דגל' יצחק פינדרוס.

ברגודו כתב בקבוצה הפנימית: "לאחר מעשה שמעתי מכמה עדים נאמנים שכבר בעת הגשת הרשימות פינדרוס סיפר להם שאוטוטו הוא 'חותך' לכנסת, והוא כאן במקרה הטוב לכמה חודשים בלבד".

ברדוגו מוסיף "מוכרח להודות שהופתעתי מכך שהוא הצליח בשעתו להסתיר את זה מאיתנו, והופתעתי עוד יותר מהחוצפה. לא יודע לומר מה הייתי עושה אילו הייתי יודע את זה בזמן אמת, בפועל קיבלתי את העדויות האלו רק לאחר הבחירות, וחבל...".

כינוס התמיכה של גדולי ישראל ביצחק פינדרוס (באדיבות המצלם)

משה ברדוגו כתב עוד והאשים כי פינדרוס פעל נגד גדולי הדור ושיבח את העותר שי נתן: "מי שהלך נגד גדולי ישראל זה פינדרוס שקיבל הוראה מגדולי ישראל לעבור דירה לעיר והוא ציפצף עליהם. שי (נתן. י"כ) רק עזר לגלות את זה לציבור". הוא הוסיף כי איש לא חולק על העובדה שפינדרוס ציפצף על הוראת גדולי ישראל.

תגובת משה ברדוגו: "מה שכתבתי בקבוצה פרטית לא מיועד לפרסום באתר. לא יודע מי העביר, זה לא בסדר".

יצחק פינדרוס סירב להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר