זהירות

בא להפתיע ביום הולדת; וחמיו ירה בו למוות

החתן האהוב רצה להפתיע את חותנו ביום הולדתו ה-63, לצורך כך הוא גמע מרחקים אדירים. אך כשבא להפתיע אותו חמיו לא זיהה אותו וירה בו כדור ללב - והוא מת במקום (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של ברגן)

כריס ברגן, בן ה-37 רצה בסך הכל להפתיע את אביה של רעייתו ביום הולדתו, אך העלילה הסתבכה וחמיו שלא זיהה אותו והיה בטוח כי מדובר בפורץ ירה בו למוות. הרשויות בארה"ב הודיעו כי לא יעמידו אותו לדין עקב המקרה המיוחד.

ברגן, יליד נורבגיה, התגורר כמה שנים בפלורידה שארצות הברית שם נשא את ביתו של ריצ'ארד דניס בן ה-63, היחסים בין החתן לחמיו היו יחסים מעולים והם אף אהבו להשתעשע יחדיו.

ברגן שנשא את ביתו של דניס חזר לגור בנורבגיה. לפני כשבוע היה לחמיו יום הולדת 63 והוא גמא מרחקים כדי להפתיע אותו ביום הולדתו - בהפתעה גמורה.

כאשר הגיע לפלורידה, נקש על הדלת האחורית - במטבח של דניס, דניס שלא ידע במי מדובר וחשש אולי מדובר בפורץ הצטייד בכלי נשק כבד ופתח את הדלת האחורית במטבח, ברגן שנבהל קפץ להסתתר בשיחים.

דניס, זיהה תנועה חשודה בשיחים ובלי לחשוב פעמיים כיוון לשם את כלי הנשק, הכדור פילח את ליבו של חתנו שמת במקום.

השריף המקומי, החליט באופן תקדימי, כי לאור הנסיבות המיוחדות ולאור זאת שכולם ידעו כמה החתן וחמיו היו חברים טובים, שלא להעמיד אותו לדין בגין רצח ושחרר את דניס לביתו.

שימו לב! כאשר אתם חושבים להפתיע מישהו זה גם יכול להיגמר במוות...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר