"ערלים סוחרים בגניבה"

בלי בושה: גנבו באומן תפילין, ופרסמו אותם באתר למוצרי יד שניה

יהודי מצפת שנגנבו לו התפילין, ומשפיע מברסלב שנגנב לו השטריימל, הופתעו כאשר שמעו כי החפצים שלהם מוצעים למכירה לכל דורש באתר מכירות אוקראיני למוצרי יד 2 (אנ"ש)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מתוך האתר (צילום: באדיבות ישראל פוקס, ברסלב LIVE)

באתר המוכר מוצרים יד שניה, פרסם אחד המוכרים תפילין ונקב במחיר של 8000 גריבנה, בתמונות של המוצר מופיע שמו של יעקב ישראל ינאי, שהתפילין שלו ככל הנראה נגנבו במהלך ראש השנה, בדיקת 'כיכר השבת' העלתה כי באותו אתר נמכרים חפצי יהדות רבים שנגנבים מאומן כגון: טליתות, תפילין, ספרי קודש ושטריימלים.

באתר המכירות למוצרי יד שנייה - המזרח-אירופאי, OLX, שוטף בימים האחרונים גל של מוצרים יהודיים המוצעים למכירה באתר במחיר השווה לכל נפש.

פריצה לחנות באומן (צילום: ברסלב live)

ביממה האחרונה, פורסמו באתר זוג תפילין עם השם, יעקב ישראל ינאי, שככל הנראה מדובר בחסיד ברסלב מהעיר צפת שעשה את ימי ראש השנה באומן והתפילין שלו נגנבו.

בתמונה, גם כתוב שהמוכר מתגורר בקייב, אותו מוכר ציין כי הוא רוצה למכור את התפילין בדחיפות במחיר של 8000 גריבנה שזה שווה ערך לכ-325 דולר.

בתוך כך, גם משפיע חשוב מברסלב, שהשטריימל שלו נגנב בראש השנה הופתע לגלות שהשטריימל שלו מוצע למכירה במחיר של 20,000 גריבנה שהם למעלה מ-700 דולר.

היהודים המקומיים קוראים לא להתפתות ולרכוש את התפילין או שאר החפצים הגזולים. בד בבד הם פנו להנהלת האתר בדרישה להסיר את המוצרים הגנובים מהאתר.

"שלל" של תפילין מוצע למכירה באתר האוקראיני

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר