האדמו"ר מסאדיגורא ערך מעמד 'תשליך'כלל חסידי סאדיגורא השתתפו היום (ראשון) בשעות אחה"צ במעמד 'תשליך' אותו ערך האדמו"ר ברחבת בית מדרשו בעיר בני ברק. לאחר שהחסידים 'השליכו' את העבירות אל תוך הגיגית שהוצבה בסמוך לרבי, נערך מעמד 'לחיים' קצר (חסידים)שששימי שפרכיכר השבת | ז' בתשרי | 06.10.194תגובות (צילום: יהודה פרקוביץ)בני ברקהאדמו"ר מסאדיגוראלחייםתשליךהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:שבת חתן בבני ברק: שני הראשונים לציון חגגו יחד ב'יביע אומר'חיים רוזנבוים|13:37לאחר שלושה ימים של חרדה: אותר הנעדר ישראל מרדכי שטרן מבני ברקחזקי שטרן|06:42העימות האידיאולוגי - בשירה: 'התקווה' מול 'עוצו עצה' בהפגנה בבני ברקיאיר טוקר|26.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה4נראה לכם שגיגית קטנה כזאת תספיק? ועכשיו ברצינות, זה מה שהעסק הפך להיות, "מעמדות" טירלול לצורך צילומים ויחסי ציבור?אימוגים לתגובהמה זה?07.10.19 דיווחתגובה3לא מספיק עם היחצנו"ת והפרסום? זה מועיל לבריאות של הרבי?אימוגים לתגובהמיכל07.10.19 דיווחתגובה2האם הוא לא נהג בעבר לערוך את התשליך על חוף הים?אימוגים לתגובהאברהם07.10.19 דיווחתגובה1אורך ימים אשביעהו ואראהו בישועתי.אימוגים לתגובהברוך07.10.19 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:תיעוד מזעזע: אברך צעק על החוסמים והותקף על ידי מפגינים בבני ברקחזקי שטרן|26.06.26פרובוקציה ערב שבת: עשרות מפגיני שמאל חוסמים את הכניסה לבני ברק: "לשבש את החיים"חזקי שטרן|26.06.26נער בן 15 נדקר בירושלים: החשוד נעצר לאחר מרדף דרמטידוד הכהן|26.06.26
0 תגובות