חגיגת קניות

קניון עזריאלי: 'גיפטקארד' עם 50 שקלים במתנה

יוצאים לקניות לפני הפסח? בחרתם את המותג המועדף עליכם? רגע לפני התשלום בקופה אתה מקבלים כרטיס 'גיפטקארד' ומתנה בסך 50 שקלים. כן, אתם קוראים נכון, אתם מקבלים החזר על הקנייה. אגב, המבצע כבר התחיל ואתם באיחור של יום (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יח"צ)

רשתות קניון עזריאלי במצבע מטורף לקראת הפסח, בכל הקניונים הפרוסים בארץ מבית עזריאלי. בין התאריכים ט' עד י"ד ניסן (17-22.4) על כל קנייה בסך 499 ש"ח אתם מקבלים 50 שקלים החזר.

פשוט לבחור את הקניון הקרוב לביתכם, לנסוע ולהתפנק מ10% הנחה על כל מותג שתבחרו.

מתי קרה לכם דבר כזה לאחרונה? אתם עורכים קניות בקניון, בוחרים את המותגים שאתם הכי אוהבים, ורגע לפני שאתה מגיעים לקופה אתם מגלים שקיבלתם כרטיס מתנה – 'גיפטקארד' עם 50 שקלים בחזרה. אתם בטח בחיים לא הייתם בסיטואציה שכזו.

אז איך זה הולך? פשוט מאד: יוצאים לקניות ומתרגלים לקבל יותר. חגיגות של הטבות בקניוני עזריאלי פותחים את החג במבצע מהסרטים: על כל קנייה בסך 499 ₪ בקניוני הרשת, חשבונית הקנייה שלכם מחזירה לכם כסף בחזרה.

כרטיס 'עזריאלי גיפטקארד' מעניק לכם 50 שקלים במתנה לקנייה נוספת בחנויות הקניון. כן, במתנה!

קניות ערב החג זה הזמן בשבילכם, לפנק את עצמכם או את משפחתכם במיטב מותגי היוקרה שרשת קניוני עזריאלי מציעה לכם, חנויות של מותגי אופנה בינלאומיים, איפור, בשמים והנעלה, תכשיטי מעצבים, שעוני יוקרה, בעצם כמעט הכול.

קניון עזריאלי איילון, (יח"צ)

המבצע נערך בכל רשתות קניוני עזריאלי ברחבי הארץ, בתל אביב, ירושלים, מודיעין, חיפה, רמלה, בכל רשת עזריאלי. 14 קניונים בפריסה ארצית. פשוט לבחור את הקניון הקרוב אליכם וליהנות ממבצע חסר תקדים!

בקיצור, אתם מוזמנים לפגוש את מיטב המותגים ולקבל מתנה משתלמת לחג. תתחדשו!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר