פתקא טבא

ילד שהתחשמל בראיון: ניצלתי בזכות 'איחוד'

מאיר בן ה-6 התארח ב'אולפן כיכר' יחד עם אמו וסיפר כיצד חייו ניצלו בזכות הגעתם המהירה של מתנדבי 'איחוד הצלה' • עכשיו, העבירו את פדיון הכפרות שלכם למטרה הנעלה (כיכר)

(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

כל השנה, מתנדבי איחוד הצלה עוזרים לנו. עכשיו, התור שלנו לעזור להם. פדיון כפרות, תורמים לאיחוד הצלה, ואנחנו ניכנס ונלך לחיים טובים ארוכים ולשלום.

במשדר מיוחד באולפן 'כיכר השבת' לקראת יום הכיפורים, השתתפו מאיר איצקוביץ', ילד בן 6, שניצל ממוות בזכות מתנדבי 'איחוד הצלה'.

בואו להיות שותפים בהצלת חיים>>>

מאיר הגיע לאולפן יחד עם אימו, חיה איצקוביץ' ושני המתנדבים שהצילו אותו: יוסי אייזנשטיין ואריאל אטיאס, שהגיעו לזירה תוך פחות מדקה, והצילו את חייו.

תחילה סיפרה האמא כיצד יצאה החוצה מביתה בשכונת מקור ברוך בירושלים, על מנת לקרוא לבנה לחזור הביתה, אך הוא מיהר לטפס על המקלט השכונתי, תפס בחוט חשמל - התחשמל ואיבד הכרה.

לפדיון כפרות >>>

הקריאה למוקד איחוד הצלה, ההקפצה המהירה של צמד הכוננים, שבזכות הגעתם המהירה - הצליחו להציל את חייו של הילד הקטן, ולהחזיר אותו לבין החיים.

במהלך הראיון, שיתף הילד מאיר מזיכרונותיו מאותו ערב בו התחשמל, כמעט למוות, וסיפר על הלקח החשוב מאז, לא לשחק בחוטי חשמל.

אם הכוננים היו מגיעים מאוחר יותר, ייתכן וחלילה כבר לא היה את מי להציל. על מנת להחזיק את מערך הצלת החיים של 'איחוד הצלה', זה הזמן שלנו לתרום להם את פדיון הכפרות שלנו, בקישור המצורף.

לתרומות לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר