מאות פניות למוקד הטלפוני ההלכתי-רפואי של ה.ר.ב בשיתוף מאוחדת

בימים האחרונים ביקרו אצל הגרמ"ש קליין בכירי מאוחדת במגזר החרדי וקבלו את ברכתו על שיתוף הפעולה תוך ליבון נושאי הלכה ורפואה • יו"ר מוקד ה.ר.ב. הרב ישראל פינחס טירנואר הודה להנהלת מאוחדת על השת"פ המתמשך לאורך השנים (בארץ, מקודם)

בכירי מאוחדת אצל הגרמ"ש קליין (צילום: יח"צ)

מאות פניות זורמות בימים אלו למוקד ההלכתי-רפואי של מוקד ה.ר.ב הפועל בשיתוף מאוחדת לקראת יום הכיפורים.

במסגרת שיתוף הפעולה ניתן מענה הלכתי בשיתוף מוקד ה.ר.ב בו משיבים לשאלות רבני בית ההוראה ומומחי רפואה. המוקד פועל ברציפות בין ד' לט' תשרי.

השואלים פונים למוקד שמספרו 02-5020202 ומקבלים את המענה ההלכתי והרפואי המקצועי ביותר. מלבד רבני בית ההוראה של מוקד ה.ר.ב שבנשיאות הגרמ"ש קליין משיבים לשאלות רופאים מומחים מטעם מאוחדת.

במהלך הימים האחרונים הגיעו לבית הדין של הגרמ"ש קליין בכירי מאוחדת במגזר החרדי להתרשם מקרוב אחר הפעילות תוך ליבון נושאים הלכתיים העומדים על הפרק בהשתתפות חברי בית ההוראה. בין המבקרים: מנהל המגזר החרדי הרב משה ברים, אחראי המגזר החרדי במחוז דרום הרב חנוך דנציגר הרב שמשון פרג מנהל קשרי קהילה, וד"ר יערן זאב מרגליות רופא משפחה של מאוחדת. נציגי מאוחדת הציגו שאלות בפני הרב וחברי בית ההוראה, שאלות העולות בפני צוותי הרופאים במרפאות, התפתח דיון מעמיק בשאלות העומדות על הפרק.

נציגי מאוחדת הציגו בפני הרבנים שאלות שעלו בנושא צום יום כיפור בנוסף גם שאלות נוספות העומדים על הפרק וקיבלו את המענה ההלכתי.

הגרמ"ש קליין שיבח את המיזם של המענה ההלכתי הטלפוני לקראת יום כיפור והרחיב על חשיבותו של הרופא בהלכה ועל שיתוף הפעולה הפעולה במשך כל השנה בכלל ופעילות מבורכת לקראת יוה"כ בהפקת העלונים לשירות הציבור ובתמיכה המקצועית בקו הפתוח ע"י רופאים מומחים של מאוחדת . לאחר מכן בירך אב"ד את כל הנוכחים בברכת שנה טובה.

יצוין כי במסגרת שיתוף הפעולה עם מוקד ה.ר.ב הפיקה מאוחדת לאור עלון מיוחד בו מובאים על ידי הרבנים ההלכות הנוגעות לצום לצד מידע רפואי חשוב. העלון הייחודי מחולק בבתי כנסת בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, וצפוי להועיל רבות לציבור הצמים.

יו"ר מוקד ה.ר.ב. הרב ישראל פינחס טירנואר מבקש להודות להנהלת מאוחדת ובמיוחד לרב משה ברים על שיתוף הפעולה המתמשך לאורך השנים.

"צוות הרבנים של המוקד בראשותו ובהכוונתו של הגרמ"ש קליין שליט"א זמין לטובת כל עם ישראל בכל השנה במשך 24 שעות ביממה. לקראת יום כיפור אנו עדים לאלפי שיחות הזורמות אל המוקד ובזכות שיתוף הפעולה המבורך עם מאוחדת אנו מצליחים בס"ד לעמוד בעומס הרב ולהשיב לכל פונה כהלכה, ברצינות ובישוב הדעת הנדרשים".

--

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר