הלחץ עזר

מאות יחידות דיור אושרו לבנייה בביתר עילית

לאחר קיפאון יחסי בשוק הדיור החרדי אושרו היום 560 יחידות דיור לבנייה בעיר ביתר עילית. האישור הגיע אחרי קמפיין לחץ של ראש העיר שהסתייע בראשי הסיעות החרדיות (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

בשורה לעולם הדיור החרדי: מועצת התכנון העליונה במנהל האזרחי אישרה היום (חמישי), בניית 560 יחידות דיור חדשות בעיר ביתר עילית.

כזכור, בשבוע האחרון ניהל ראש העיר מאיר רובינשטיין, קמפיין לחץ תקשורתי ופוליטי על מנת להביא לאישור בנייה גם בבית עילית, לאחר שהדיון בתוכנית לא היה אמור להיות נדון בישיבה היום.

בשבוע שעבר פנו ראשי הסיעות החרדיות לחבר הקבינט, השר זאב אלקין, בדרישה לכלול בישיבה שהתקיימה היום מתן אישורי בניה גם בביתר עילית, לאחר שאושרו יחידות דיור במקומות אחרים, אך לא בערים החרדיות.

"לא יעלה על הדעת שהתכניות תדחנה שוב ושוב בשל השלמות מזעריות שתלויות אך ורק במחסור בכוח אדם במינהל. צריך לאשר את הבקשות ולהעלות אותן לדיון", אמרו ראשי הסיעות.

עוד הוסיפו, "לא ניתן לתירוצים טכניים לטרפד את הדיור החרדי. בעבר אושרו תכניות בהתניה ואפילו במקרים בהם חסרו אישורים מהותיים, מת"ע מאשרת את התכניות בהתניה".

לאחר האישור אמר רובינשטיין המרוצה, כי "בשם תושבי העיר כולם אני רוצה למסור תודה גדולה לנציגים החרדים בכנסת מאיר פרוש, אריה דרעי שהפעיל לחץ אדיר בישיבת הקבינט, יעקב ליצמן ומשה גפני – שנענו לפנייתי, הפעילו מכבש לחצים אדיר, והביאו בס"ד לאישור המיוחל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר