המתקפה הטורקית

הכורדים זועמים על ארה"ב: "מכרתם אותנו"

האם איראן משתתפת בתקיפות נגד הכורדים? "כוחות בתמיכת איראן התחילו לתקוף את הכוחות הסוריים הדמוקרטיים מדרום, במחוז דיר א-זור", טען המפקד שהביע זעם על ארה"ב (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

רשת CNN חשפה את השיחה הזועמת של מפקד כוחות ה-SDF ("הכוחות הדמוקרטיים של סוריה") בהובלת הכורדים עם דיפלומט אמריקני בכיר: "מכרתם אותנו".

הדובר מהצד הכורדי: גנרל מזלום קובאני עבדי. מהצד האמריקאי: השליח המיוחד וויליאם רובוק. "אתם משאירים אותנו לטבח", זעם הגנרל הכורדי.

"אתם לא מוכנים להגן על העם, אבל אתם לא רוצים שאף אחד אחר יבוא לשמור עלינו. אני רוצה לדעת אם אתה יכול להגן על עמי, לעצור את הפצצות האלה שנופלות או לא. אם התשובה היא לא, אני צריך לחתום על עסקה עם רוסיה והמשטר הסורי".

תקיפה טורקיה נגד הכורדים (מתוך טוויטר)

בראיון שהעניק הגנרל לאחר מכן הוסיף וטען כי "כוחות בתמיכת איראן התחילו לתקוף את הכוחות הסוריים הדמוקרטיים מדרום, במחוז דיר א-זור".

הוא סיפר כי שלח מכתב לטראמפ וביקש ממנו לתווך בינם לבין טורקיה, כדי למצוא פתרון דיפלומטי שיעצור את המלחמה. "אנחנו רוצים שהם (האמריקנים) רק יאכפו אזור ללא טיסות. הנשיא טראמפ מסוגל לעשות זאת".

לסיום איים כי אם המצב יימשך, הם יחפשו אחר בעלי ברית חדשים כמו רוסיה ומשטר אסד. "זו החלטה מאוד רעה שלעולם לא נרצה לקחת. אנחנו לא יכולים להילחם בדעאש מצד אחד ובטורקיה מצד שני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר