תיעוד מלא • צפו

משה גפני תוקף: מרן הגר"ח עזר לש"ס, הם כפויי טובה

באירוע של 'דגל התורה', שנערך הערב בטלז סטון. יור" התנועה חבר הכנסת משה גפני תקף את ש"ס בביטוים חריפים ואף אמר שלדרעי אין הכרת הטוב למרן הגר"ח (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

'דגל התורה' ערכה הערב (שני) מוצאי חג ראשון של סוכות מסיבת הודיה על הצלחת מערכת הבחירות בסוכת ראש מועצת טלז סטון יצחק רביץ, תוך ציון הגידול בכוחה של 'יהדות התורה' בכ-20.000 קולות חדשים.

באירוע השתתפו: הגר"נ זוכובסקי, חברי הכנסת יו"ר 'דגל התורה' משה גפני, אורי מקלב, יעקב אשר, וכן יצחק פינדרוס, אליעזר סורוצקין, יצחק רייך, ישראל משה פרידמן, שלומי פולק אליעזר ראוכברגר, ישראל קלרמן, שמוליק גרינברג, מנחם שפירא, איציק ברנר, דודי זלץ, ישראל גולומב, אלי ברונר, ישראל סילברסטין, יהודה אייזנברג, זאב קשש, דוד בלומנשטוק, משה גורא, בנימין כהן ועוד.

במרכז האירוע נאם יו"ר התנועה ח"כ משה גפני שפתח בתקווה כי ח"כ לשעבר יצחק פינדרוס ישמש לבסוף כחבר כנסת על רקע הערעור שהגישה התנועה על המנדט השמיני

וכך פתח גפני בדברי ברכה "כבוד חברי הכנסת הרב מקלב אשר ויצחק פינדרוס - לפי שיפמן אתה חבר כנסת ואני סומך על שיפמן"

בהמשך דבריו אמר גפני "מרן שר התורה עשה את מערכת הבחירות גם בשביל ש"ס הם לא מודים בזה. לא חברי לא יפה גם לא הכרת הטוב. מרן שר התורה נתן להם קולות. ראו בתקשורת בכנסים את הציבור אומר שבגלל הגעתו יצביעו ש"ס. איך לא מודים בדבר הזה. כל מי שיושב פה יודע שזה בגלל המערכת שעוררה את האנשים לכינוסים. לא קיבלנו הכרת הטוב".

לסיום שיגר גפני עקיצה ואמר: "ראיתי מופץ שהאירוע בחסות המחלקה המונציפאלית זה לא בחסות המחלקה זה בחסות 'דגל התורה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר