בהרגשה מרוממת

שבת ההתאחדות של "תקווה ומרפא". צפו

עמותת "תקוה ומרפא", המלווה את ילדי הדיאליזה ומושתלי הכליה בבתי החולים שערי צדק ושניידר, יזמה בשבת פרשת כי תבוא, שבת התאחדות ומנוחה ל-50 זוגות הורים בטבריה (ארץ)

(צילום: תקווה ומרפא)

עמותת "תקוה ומרפא", המלווה את ילדי הדיאליזה ומושתלי הכליה בבתי החולים שערי צדק ושניידר, ברשות היו"ר הרב בנימין לנגוניאור וכן מנהלת העמותה הגב' דבורה אגסי וכל צוות המתנדבים, יזמו בשבת פרשת כי תבוא, שבת התאחדות ומנוחה ל-50 זוגות הורים, במלון "ציפורי" בטבריה.

את השבת ליוו הרב הסופר אריה גרינבוים, שהפליא בשתי הרצאות מרתקות וכן הזמר קובי מרסקי, שערך קבלת שבת עם בעלי מנגנים, והבדלה מרגשת עם שירים, ניגונים וריקודים שהרעידו את הלבבות ואת המלון. תפילות השבת נערכו בבית הכנסת של המלון ברוב פאר והדר.

משפחות שהן "אחיות לצרה", המטופלות כל היום בצרכי ילדם החולה, התערבבו זו בזו וזכו למנוחה ולרוגע. בשבת היו רגעים גדולים ומרגשים, שבת שבה התאחדו כל גווני הקשת, שהמשותף והמאחד אותם היא התמודדות בבית החולים עם מחלת ילדם.

המתנדבים המסורים של העמותה עטפו את ההורים באהבה גדולה, דאגו לארגון מופתי, מלא תוכן גשמי ורוחני. שום פרט לא נשכח. בחדרים חיכו להורים פינוקים ומתנות, שתייה, ממתקים, ספר תהלים וחוברת לאמהות בנושא "תפילה".

השמחה, האושר וטוב הלב הורגשו מכל עבר במהלך כל השבת המיוחדת הזו. השבת הסתיימה בהרגשה מרוממת. שבת שלא תישכח זמן רב, שבת שנותנת כוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר