הזוי, מכעיס ומעצבן

בלב השכונה החרדית: המשטרה חילקה דו"חות במהלך החג הראשון

בשכונה החרדית, 'עזרת תורה' בירושלים שסגורה לתנועה בשבת וביום טוב, החליטה המשטרה לחלק דו"חות למכוניות שלא "חנו כחוק". המשטרה בתגובה: לא מתנצלים (אקטואלי)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מקומם ומכעיס: בלב השכונה החרדית בירושלים - "עזרת תורה" החליטה משטרת ישראל להתעמר בתושביה החרדים של השכונה ומלבד הפיטרולים שהיא עורכת בשכונה היא החלה לחלק דוחות בעיצומה של חג ראשון של סוכות.

אליהו, תושב השכונה מספר ל'כיכר השבת': "משטרת ישראל מעניקה דו"חות תנועה בשכונות החרדיות בירושלים לנהגים אשר לטענתם אינם חונים באופן ראוי. תושבי השכונה רואים זאת בחומרה".

"לא די בכך שניידות משטרה עוברות בשכונה החרדית בחג ובשבת ומחללות את צביון השכונה, אלא שבחג הזה הם עברו כל גבול. ואף הגדילו לעשות וממש מתעמרים בתושבים והעניקו דוחות תנועה בעיצומו של החג".

חבר הכנסת אורי מקלב אליו זרמו פניות רבות בנושא אומר ל'כיכר השבת': כי "אני מצפה לשמוע שמדובר בכשל נקודתי אין כאן הפרעה לתנועה מדובר במקום שסגור לתנועה בשבת. זה אפילו לא שיטור יתר זה חוסר הגיון חוסר תבונה ומדובר בהתרסה שלא לצורך מקצועי ובכשל ביצועי".

דובר המשטרה למגזר החרדי שבתאי גרברציק הצדיק את מתן הדוח בחג ומסר כי "משטרת ישראל מעניקה דוחות תנועה גם בשבתות ובחגי ישראל במידה והרכבים מהווים הפרעה לתנועת רכבי ההצלה או הולכי הרגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר