גימטריה וכפרה

ההושענות: הרמז של המקובל ל'אסון הברק'

המקובל רבי יעקב עדס, עודכן מפי איש ירושלים, הרב ישראל גליס, על פטירת הבחור אשר חזות, יממה לאחר שנפגע מברק בחוף והציג גימטריה מההושענות של סוכות - לאסון (חרדים)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

שעה קלה לאחר שהודיעו אתמול (רביעי) מהמרכז הרפואי ברזילי באשקלון על פטירת הבחור אשר חזות, שנפצע אנושות מפגיעת ברק בחוף זיקים, עדכן איש ירושלים, הרב ישראל גליס את המקובל רבי יעקב עדס בבשורה המרה.

הרב גליס מספר ל'כיכר השבת' כי לאחר דקה של מחשבה, הגיב המקובל בגימטריה, המרמזת על האסון הנורא, מתוך ה'הושענות' הנאמרים לאחר הלל, בתפילת שחרית בחג הסוכות.

המקובל אמר כי "חיים אשר חזות ייפגע", בגימטריה 1163 - בדיוק כמספר המילים "איתן הנזרק בלהב אש".

יצוין כי את השם חיים, הוסיפו לבחור אשר חזות שעה קלה לפני שנאלצו לקבוע את מותו, במניין אמירת תהילים מחוץ לכתלי בית החולים - ויהי לפלא.

הלילה, בבאר שבע, השתתפו מאות בהלווייתו, כאשר בשל קדושת המועד, לא נישאו הספדים, אך רב העיר הגאון רבי יהודה דרעי וכמה רבנים מקומיים השמיעו במקום דברי חיזוק נרגשים.

ההלוויה. (צילום: אברהם כראדי)

דברי פרידה כואבים נשאו ראש ישיבת נר שמואל הרב יאיר ישראל ומשגיח הישיבה הרב מתתיהו זרגרי - הישיבה בשכונת הר נוף בירושלים, בה למד אשר ז"ל.

כזכור, כתוצאה מפגיעת הברק הנדירה נפצעו חמשת בני משפחת חזות, תושבי באר שבע, בהם שלושה אחים, אחות ואשת האח הנשוי - אחד מהם עדיין מאושפז במצב בינוני - אך אשר בן ה-14 ספג את הפגיעה האנושה ביותר, אותה לבסוף לא שרד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר