מחריד

תושב בני ברק חשוד בתקיפת ילדיו הקטינים

החשוד, בן 74, נעצר בערב יום כיפור ומאז הוארך מעצרו מספר פעמים, למרות שהכחיש את המיוחס לו בחקירתו. עורכת דינו טוענת כי החקירה התנהלה באופן לא חוקי (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Zamir/Flash90)

תושב בני ברק, בן 74 המשתייך לאחת הקהילות המוכרות בעיר, נעצר לפני יום כיפור בחשד כי תקף באכזריות את ילדיו הקטינים במשך שנים - כך נחשף היום (חמישי) בכאן רשת ב'.

לפי הדיווח, הוא נחשד בנוסף כי כאשר אשתו גילתה על מעשיו האכזריים, איים עליה ברצח על מנת שלא תגלה לאיש על התנהלותו השפילה.

החשוד נעצר כאמור, אך בחקירותיו הוא מכחיש את העבירות המיוחסות לו. עורכת דינו אף מאשימה את המשטרה וטוענת כי החקירות התנהלו באופן לא חוקי.

לדברי עורכת הדין יעל פינקלמן ניסן מהסנגוריה הציבורית, "החשוד מכחיש את המעשים המיוחסים לו בכל תוקף וטוען שמדובר בעלילה", אמרה בשיחה עם כאן חדשות.

"יש מצב שבני המשפחה לא הובנו נכון. מדובר באנשים שהם חסרי ישע, והמשטרה פעלה פה שלא כדין, לא חקרו אותם בהתאם לחוק. הם היו צריכים להיחקר בצורה מסוימת שלא נחקרה. החקירה לא מתקדמת כראוי, הוא כבר עצור הרבה מאוד ימים והחקירה בכלל לא התקדמה".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "עם קבלת דיווח אודות החשדות הקשים המיוחסים לחשוד, פתחה המשטרה בחקירה, עצרה את החשוד ובית המשפט האריך מעצרו לנוכח מסוכנותו".

"מטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות אולם נציין, כי החקירה מתנהלת בליווי הפרקליטות וכי מתבצעות כלל הפעולות הצריכות לעניין, במטרה להגיע לחקר האמת".

כאמור, מעצרו הוארך מספר פעמים ומחר (שישי), הוא יובא בפעם הרביעית בפני שופט. מלבד התקיפות האכזריות, במשטרה מייחסים לחשוד גם התעללות פיזית ונפשית בחסר ישע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר