"מחדל על גבי מחדל"

פעוטה נבדקה במרפאת 'טרם', שוחררה ומתה

הורה של מיה, בת ה-8 חודשים, סבלה מחום גבוהה והוריה פינו אותה לבדיקה אצל רופא המשפחה שנתן לה משחה אך החום לא ירד, היא נלקחה למרפאת טרם, שם שחררו אותה ובלילה היא מתה (בריאות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הורה של מיה, בת ה-8 חודשים, סבלה מחום גבוהה והוריה פינו אותה לבדיקה אצל רופא המשפחה שנתן לה משחה אך החום לא ירד. היא נלקחה למרפאת טרם, שם שחררו אותה ובלילה היא מתה, כך טוענים הוריה בתביעה שהגישו לבית המשפט ופורסמה הבוקר (שישי) באתר 'חדשות 12.

על פי הדיווח, לפני כעשרה חודשים הגיעה האם רחל עם בתה הקטנה לרופא המשפחה בקופת החולים והתלוננה כי הילדה סובלת מחום גבוה שמסרב לרדת. הרופא נתן לרחל מרשם לקבלת משחה לאדמומיות שהיה לבתה בפנים ושחרר אותה.

אך יומיים לאחר מכן הבחינה האם כי החום מסרב לרדת ובנוסף מיה סובלת מקוצר נשימה. האם המודאגת החליטה לפנות את מיה לסניף 'טרם' בראש העין. לטענת רחל, כפי שעולה מכתב התביעה, בשתי בדיקות דם שערכו לתינוקת במרפאת 'טרם' לא הבינו כי מדובר בדלקת שעלולה שעות אחר כך להביא למותה.

רחל אמרה בשיחה עם 'חדשות 12': "עשו שם איתנו מחדל על גבי מחדל", סיפרה רחל ל"חדשות 12': "הסברתי לרופאה ב'טרם' שהילדה אפתית כבר זמן רב, והיא ירדה 2 קילו בשבוע. עדיין שחררו אותנו הביתה ואמרו לי שמחר היא כבר תרגיש יותר טוב". לדבריה, ב'טרם' שלחו אותה לביתה עם ספריי שאמור להקל על תחושת הילדה.

רחל ובעלה חזרו לביתם ולדבריהם טיפלו בילדה כפי שהוסבר להם ב'טרם'. אך שעות לאחר מכן האם ביקשה לבדוק את שלום בתה, אז נחרדה לגלות כי בתה ללא רוח חיים: "צרחתי את נשמתי. לא הפסקתי לבכות".

האם ביקשה להעביר מסר להורים: "חום של יותר מיומיים, שלא יורד עם תרופות, סביר להניח שיש דלקת. אם הילד אפתי, יש ללכת איתו מיד למיון ולא לעצור במרפאות אחרות באמצע".

מטרם נמסר בתגובה ל'חדשות 12: "התייחסותנו המלאה לטענות תינתן באופן מפורט בבית המשפט. אנו בטוחים שיוכח שלא נפל כל פגם בטיפול שניתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר