מעבר תאנים

נס בליל שבת קודש: נמנע פיגוע ליד טול כרם

נוהל מעצר חשוד: מאבטחי רשות המעברים במשרד הביטחון ירו, בליל שבת, לעבר מחבל שרץ לעברם עם סכין בידו בסמוך לטול כרם. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו של המחבל (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ניסיון פיגוע, ארכיון (צילום: פלסטיני, מתוך טוויטר)

נוהל מעצר חשוד: מאבטחי רשות המעברים במשרד הביטחון ירו, בליל שבת, לעבר מחבל שרץ לעברם עם סכין בידו בסמוך לטול כרם. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו של המחבל.

בהודעת משרד הביטחון נאמר: "מפרטים ראשונים עולה כי מחבל פלסטיני, עם סכין בידו, רץ לעבר המעבר, על פי החשד במטרה לפגוע במאבטחים. אחד המאבטחים, ביצע לעברו נוהל מעצר חשוד ומשזה לא עצר, ירה לעברו וניטרל אותו".

כזכור, שלשום לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב פשטו על מחנה הפליטים אל-אמערי, הסמוך לרמאללה, והצליחו לעצור 2 מבוקשים בגין השתייכות לארגון טרור ומעורבות בפעילות טרור.

בסיום הפעילות הגיח רכב אל עבר הכוח, בניסיון על פי החשד לדרוס את הלוחמים. הרכב התנגש בעוצמה ברכב הממוגן של הכוח, שזיהה את המחבל מבצע תנועה חשודה ואוחז בידו חפץ חשוד שהתברר שהיה סכין.

הלוחמים ביצעו לעבר המחבל ירי והביאו לנטרולו. המחבל, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים שערי צדק. בחסדי שמים לא היו נפגעים בקרב כוחותינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר