בניית אתר תדמית, כי כל השאר זה אקסטרה

בשוק של היום, בניית אתר תדמית הוא צעד שיווקי חשוב מעבר לפרסום באוף ליין. עבור הלקוח הממוצע - אם אתה לא באינטרנט אתה לא קיים (בלוגל)

(צילום: מתוך פיקסה ביי)

כולם (כמעט) משתגעים על גורי חתולים חמודים המשחקים פינג פונג. לכן כאשר אימצנו את קלרה החתלתולה (לפני שבועיים) מיד העלתי תמונות שלה לאינסטגרם, לטוויטר ולפייסבוק.

קיבלתי שפע של לייקים ותגובות אוהדות, אך בתוך זמן קצר עדכוני התמונות של קלרה נעלמו בפיד הרווי בעדכונים של אחרים. זה הדגים לי באופן הברור ביותר את טבען של הרשתות החברתיות – כולם מחכים לדבר הבא...

וזו בדיוק הסיבה שבעטייה כל כך חשוב להשקיע בבניית אתר תדמית לעסק או החברה שלנו. אתר אינטרנט הוא אבן היסוד של כל חברה בעולם העסקים של ימינו, וכל השאר זה אקסטרה.

כל הסיבות לבנות אתר תדמיתי

יש לא מעט סיבות לבניית אתר תדמית לחברה/עסק שלנו, הנה כמה מהן:

תנסו להיזכר רגע מתי בפעם האחרונה התקשרתם עם בעל מקצוע או חברה. מה עשיתם כדי למצוא אותם והיכן חיפשתם מידע אודותיהם? אכן, רובנו מחפשים שירותים ומוצרים ברשת האינטרנט. אנחנו נכנסים לגוגל, מקלידים שאלת חיפוש ובתוך שניות ספורות נגלית לעינינו רשימה של תוצאות מתאימות. עכשיו נשאלת השאלה - לא הייתם רוצים להיות ברשימה הזו? לא הייתם רוצים שיהיה ייצוג לחברה שלכם כאשר גולשים מחפשים מוצר או שירות כגון זה שאתם מספקים?

בניית אתר תדמית היא חיונית גם אם אתם כבר מותג ידוע ומוכר. גם אם אתם חברה בסדר גודל של קוקה קולה או נייק, חשוב שיהיה לכם אתר תדמיתי. מדוע? כי הלקוחות שלכם רוצים לדעת עוד עליכם, על החזון שלכם, על הקשר שלכם עם לקוחות, על פועלכם ותרומתכם, על מבצעים והזדמנויות וכו'. אתר תדמיתי יכול להעצים את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלכם ולבסס נאמנות לקוחות.

אתר אינטרנט הוא אחד הכלים הכי יעילים לעסקים קטנים. עסקים קטנים, שעוד לא מגלגלים מיליוני דולרים בכל חודש, לא יכולים להשקיע כסף בפרסום בטלוויזיה, בעיתונים או ברדיו, מאחר ומדובר בהשקעה של הרבה מאוד כסף. אך הם בהחלט יכולים להשקיע בפרסום אינטרנטי שאינו כרוך בהוצאות אסטרונומיות. בניית אתר תדמיתי אינה כרוכה בהוצאות גדולות וכך גם הפרסום ברשת.

אתר אינטרנט עבור העסק שלנו יעניק לנו עוד יתרון - הגדלת היקף הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. אם יש לנו עסק דוגמת חנות, אז נוכל למכור את מרכולתנו אך ורק למי שמגיע פיזית אל החנות שלנו או רק למי שמכיר את החנות שלנו. אך בניית אתר תדמית חושפת את החנות שלנו לקהל בכל רחבי הארץ בפרט והעולם בכלל. אתר אינטרנט יאפשר לנו להרחיב את מעגל הלקוחות שלנו ולהגיע לאנשים הרחוקים פיזית מן החנות שלנו.

מיתוג ואמינות אלו הם עוד 2 סיבות טובות להקמת אתר אינטרנט. בעידן המודרני עסקים חייבים להיות ממותגים. הם צריכים להעביר את המסר השיווקי שלהם לכמה שיותר אנשים ובד בבד עליהם לשדר אמינות ואחריות. את כל אלו ניתן להשיג באמצעות בניית אתר אינטרנט לבית העסק.

אז אם יש לכם עסק - גדול, בינוני או קטן, בניית אתר תדמית הוא צעד משתלם שכדאי לשקול ברצינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות