אפשרויות הביטוח למשפחות הטסות לנופש בחו"ל

ביטוח בחו"ל הוא חשוב. מאוד. כשאנו בארץ, אנו רגילים לא לשלם, כמעט בכלל, על הטיפול הרפואי. אנחנו מבוטחים בביטוח הרפואי הלאומי והחיים יפים. בחו"ל זה יכול לעלות לנו באלפי דולרים ועוגמת נפש. הכל על ביטוח בריאות בחו"ל (בלוגל)

(תמונה: פיקסביי)

בישראל אנחנו נהנים מחוק בריאות ממלכתי ומסל בריאות שאנחנו לוקחים כשירות ציבורי מוזל יחסית כמובן מאליו, במיוחד למשפחות מרובות ילדים. אולם הוצאת משפחות על בריאות יכולה להגיע לסכומים הרבה יותר גבוהים במדינות אחרות, משום שלא בכל מקום יש חוק בריאות ממלכתי שדואג לרפואה ציבורית במחירים שווים לכל נפש. בכל מקרה, גם אם יש ביטוח בריאות ממלכתי לתושבי מדינה זרה, לא מובטח כלל וכלל שתיירים ייזכו לאותם תעריפים בטיפול רפואי בביקורם שם. חשוב לזכור שביטוח רפואי ממלכתי ישראל אינו תקף בחו"ל באף מדינה ויש לרכוש ביטוח רפואי נפרד לכל נסיעה ומדינה.

למה חיוני לא לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל?

לצערנו, ברוב המקרים, הוצאות רפואיות בחו"ל הן גם יקרות יותר מאשר נהוג לשלם בארץ, והן כוללות ביקור אצל הרופא, או אשפוז במוסד רפואי, ובמקרים קשים, רחמנא לצלן, הן גם כוללות טיפול סיעודי או הובלה של המטופל במטוס או בכלי תחבורה אחר הנחוץ לשם כך ולא רק אמבולנס. חיוני לזכור שגם אם בחסדי שמים לא יקרה לכם מאומה בסופו של דבר, לא מומלץ לצאת לטיול או לנסיעה משפחתית לחו"ל מבלי לדאוג לכיסוי של הוצאות רפואיות במקרה הצורך. הדבר נחוץ ומומלץ במיוחד כאשר יש ילדים קטנים העלולים להיקלע לפורענות כלשהי בגלל שובבות, או מחלות ילדות נפוצות, וגם במקרים שבהם מתלווה לנסיעה קרוב משפחה מבוגר או חולה במחלה כרונית, חלילה. במקרים כאלה בדיוק ביטוח נסיעות לחו"ל למשפחות עשוי להעניק לכם את השקט הנפשי ואת הביטחון הגמור שאתם מכוסים מבחינת ההוצאות הרפואיות אם יארע משהו.

מה כוללים ביטוחי נסיעות לחו"ל המוצעים לכם?

עליכם לבדוק ולוודא שביטוחי הנסיעות לחו"ל למשפחות כוללים את הסעיפים הבאים, אחרת לא תהיו מכוסים לגמרי.

  • שהביטוח הרפואי יכלול טיפול וביקור אצל רופא כדי לאבחן ולטפל, ונסו למצוא ביטוח ללא חובת השתתפות עצמית שכן להוצאה זו אתם לא מקבלים החזר.

  • אם אתם מתכוונים לבקר במקומות מיוחדים כמו באתרי סקי בפארקי שעשועים שבהם יש מתקנים מאתגרים במיוחד לילדים, ודאו שהביטוח שלכם כולל גם סעיף לכל הפעולות הכיפיות האלה, כולל רכיבה על אופניים. במקרים כאלה ביטוח רפואי כולל גם סעיף חילוץ מהמקום בכלי רכב מתאים.

  • גם אם הטיול יהיה בסביבה רגועה יותר ובמקומות שבהם יש פחות טבע ויותר אתרים עירוניים, ודאו שהביטוח שלכם כולל גם מקרה של מחלה פתאומית או פציעה, כולל בתאונת דרכים, חלילה.

החברות שמציעות ביטוחים לחו"ל

חברות שפועלות בתחום זה הן דיוויד שילד או ביטוחים של חברת מגדל והפניקס, והן מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל שכולל הטסה רפואית לישראל במקרה הצורך, וכן עד סכום של 2.5 מיליון דולר להוצאות רפואיות בזמן האשפוז בחו"ל, הוצאות רפואיות ללא השתתפות עצמית, ביטוח לתאונות אישיות שקורות במהלך הנסיעה וטיפולי חירום בשיניים. כמו כן, הן מציעות מוקד חירום לייעוץ טלפוני, כדי שתוכלו לדעת מה לעשות בכל מקרה ולאן לגשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר