רבבות צפויים להשתתף

הלווית הגר"נ קרליץ זצ"ל בשעה 12 בבני ברק; כל הפרטים

רבבות בני אדם בראשות גדולי ישראל וגדולי תורה צפויים להשתתף במסע הלוויה של הגאון הגדול רבי ניסים קרליץ זצ"ל, שתצא ב-12:00 מצומת הרחובות רבי עקיבא - רוזנהיים - השומר בבני ברק (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגר"נ קרליץ זצ"ל (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

רבבות בני אדם בראשות גדולי ישראל וגדולי תורה צפויים להשתתף היום (שלישי), במסע הלוויה של הגאון הגדול רבי ניסים קרליץ זצ"ל שתצא בשעה 12:00 מצומת הרחובות רבי עקיבא רוזנהיים בבני ברק.

במסע הלוויה צפויים להספיד ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, הגאון רבי ברוך דב פוברסקי ראש ישיבת פוניבז', הגאון רבי דב לנדו ראש ישיבת סלבודקא ובנו הגאון רבי אברהם ישעיהו קרליץ.

הרב ייטמן בבית החיים פונוביז', לצד רעייתו ע"ה. משטרת ישראל נערכת לקראת מסע ההלוויה ההמוני וכוחות גדולי של משטרה עושים את דרכם לעיר בני ברק בכדי לשמור על הסדר.

מהמשטרה נמסר כי בעקבות ההלוויה ועל מנת לאפשר התנהלותה התקינה והבטוחה, החל מהשעה 11:00 יחסמו לתנועת כלי רכב רחובות הבאים:

• רחוב השומר בקטע שבין רחוב ז'בוטינסקי עד רחוב עזרא משני הכיוונים.
• רחוב רבי עקיבא יחסם לתנועה לשני הכיוונים בקטע שבין רחוב השומר עד רחוב ירושלים
•רחוב חזון איש יחסם בקטע שבין רחוב רבי עקיבא עד שדרות ירושלים ברמת גן.

בנוסף מסרה המשטרה, כי בעקבות הלוויה ועל מנת לאפשר התנהלותה התקינה והבטוחה, החל מהשעה 11:00 לא תותר חניית כלי רכב בצירים הסמוכים למסע הלוויה. המשטרה פונה לציבור הנהגים ומבקשת לפנות כלי רכב חונים מהרחובות:

-חזון איש פינת שדרות ירושלים.
-רבי עקיבא פינת חזון איש עד רבי עקיבא פינת השומר.
-רחוב השומר פינת חבקוק עד רחוב השומר פינת עזרא.

הכבישים יפתחו בהדרגה, צפויים עומסי תנועה. ציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע לאזור. בחברות התחבורה מגבירים דרמטית את מערך התחבורה לעיר בני ברק בכדי לאפשר להמונים לחלוק כבוד אחרון לגאון זצ"ל.

גם בארגוני ההצלה נערכים לקראת מסע ההלוויה, ומאות מתנדבים עושים את דרכם לבני ברק.

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק מסר: "אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של איחוד הצלה בסיוע צוותי הרפואה של איחוד הצלה מרחבי הארץ יאבטחו את שלומם של משתתפי מסע ההלוויה. ראוי ומומלץ לא לטפס על גדרות ותחנות אוטובוס בכדי למנוע ככל האפשר מקרים של נפילות מגובה ואסונות מיותרים".

ישראל אלתר סגן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיפר: "עקב סגירת צירי תנועה לקראת ההלוויה ובמהלך מסע ההלוויה ניתנה הוראה לחברי יחידת האופנועים של איחוד הצלה לתגבר את המענה המהיר לאירועי החירום בדגש על צירי תנועה חסומים בכדי לתת מענה מיידי ומהיר גם לכל מקרי השגרה".

בהוראת גדולי ישראל כל תלמידי הישיבות והכוללים יצאו להשתתף במסע הלוויה בבני ברק, בפרט לאור כך שמדובר בימי בין הזמנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר