20 דקות ואין כאבים!

איך בוחרים מדרסים אורתופדיים איכותיים?

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכמות האנשים שרוכשים מדרסים אורתופדיים, עם זאת – חלה גם עלייה בכמות הספקים • הכל על שוק המדרסים הפורח (בריאות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכמות האנשים שרוכשים מדרסים אורתופדיים. העלייה מובנת – מדרסים משפרים את הבריאות ואת איכות החיים של אינספור אנשים שמתמודדים עם שלל בעיות אורתופדיות. ועם זאת – לצד העלייה בכמות הלקוחות, חלה גם עלייה בכמות הספקים. תתפלאו – לא כולם באותה רמה. שוק המדרסים בארץ חסר פיקוח או תו תקן, מה שמקשה על הבחירה. אם אנחנו עומדים להוציא מאות שקלים על מדרסים, כדאי שנוודא שאנחנו מוציאים אותם על המוצר הנכון. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המקום שלכם לרכישת מדרסים.

כנסו והזמינו >>

טיפ ראשון: להסתכל על האחריות, לא על המחיר

העלות של מדרסים אורתופדיים ראויים נעה בין מאות שקלים בודדים ועד 2,000 ₪. עם זאת, חשוב לדעת שבמיוחד בנושא של מדרסים, המחיר לא קובע: בלי תו תקן, כל חברה תמכור לכם מדרסים שונים לחלוטין – ומוצרים שונים מקבלים מחיר שונה.

מה שכן, מדרסים אמורים ללוות אתכם לכמה שנים טובות. אחריות ארוכת טווח בתחום היא בסביבות שנה, אבל יש חברות שנותנות אחריות של שנתיים. מומלץ למצוא את אחת החברות האלה – לא משנה אם שילמתם על המדרסים שלכם 1,000 או 2,000 ₪, כדאי שתהיה לכם תעודת ביטוח שהקנייה שלכם תשרת אתכם במשך הרבה זמן.

תוך 20 דקות יפסקו לך הכאבים;החל מ99 ₪ - כנסו >>

טיפ שני – מדרסים בהתאמה אישית מותאמים במקום!

הנקודה הבאה היא נקודה חשובה במיוחד: בהיעדר פיקוח, כל אחד יכול לבנות מוצר, לכנות אותו "מדרסים" ולהציע אותו למכירה. עם זאת, חשוב שתדעו – מדרסים שלא הותאמו אישית לכף הרגל שלכם לא יסייעו לכם מבחינה אורתופדית. איך תוודאו שהמדרסים מותאמים אישית לכף הרגל שלכם? ככלל אצבע, אנחנו מציעים שתוודאו שהמדרסים מותאמים במקום. אם המוכרים מבקשים מכם לחזור עוד שבועיים – אל תחזרו. התאמה אישית מיטבית של המדרסים נעשית על המקום, על גבי כף הרגל של המטופל, ולא במפעל ייצור!

טיפ שלישי – גודל החברה כן משנה

במציאות כמו זו שנוצרה בשוק המדרסים בארץ, כדאי ללכת על החברות הגדולות. חברות קטנות ולא מוכרות הן בחירה לא בטוחה. כדאי לבחור בחברה עם שם טוב בארץ, עם הרבה סניפים, ביקורות וותק בשוק – זה יקטין את הסיכוי שלכם ליפול על מוצר לא איכותי. החברות הגדולות בשוק ברוב המקרים כאן כדי להישאר. זה הבדל חשוב: חברה קטנה והישרדותית לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד כסף על לקוחות; החברות הגדולות, לעומת זאת, לא יכולות להרשות לעצמן ביקורת שלילית, והן יעדיפו לספק לכם מדרסים שבאמת יעזרו לבעיות שלכם – אפילו, אם זה מגיע לכך, במחיר הפסד. אלה החברות שאתם רוצים!

טיפ רביעי – הסמכה רפואית

מצאתם חברה למדרסים שנראית מבטיחה? יופי. עכשיו אל תשכחו לברר עם איזה רופא היא עובדת. יש חברות – גם חברות גדולות – שלא עובדות עם רופא או אורתופד צמוד. מדרסים הם מוצר רפואי, וחברה שלא עובדת עם יועץ רפואי, לא יכולה להבטיח שהמדרסים שלה יטפלו בבעיות האורתופדיות!

טיפ חמישי – היכנסו לאתר האינטרנט של החברה

לרוב החברות יש אתרי אינטרנט. מומלץ להיכנס אליהם ולבדוק מה קורה שם לפני הרכישה.

זה גם מקום טוב לבחון את כל הפרמטרים: על הרופא המטפל, על שיטת ההתאמה של המדרסים, על גודל החברה והותק שלה והאחריות שהיא מספקת.

חברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה תקפיד להציג את המידע הרלוונטי באתר. החברה נראית לכם מתאימה? מזל טוב, אתם יכולים להשאיר פנייה ונציג יחזור אליכם. שיהיה בהצלחה!

תוך 20 דקות יפסקו לך הכאבים;החל מ99 ₪ - כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר