בכלא הרוסי

האסירה הישראלית דיווחה: "מתייחסים יפה"

אתר החדשות הרוסי RT המזוהה עם הקרמלין, פרסם אתמול תמונה של הישראלית, נעמה יששכר, העצורה בכלא הרוסי, במפגש עם כתב האתר ופעילי זכויות אדם ברוסיה, בתוך כך, גם הקונסולית החרדית הגיעה לבקרב בפעם הרביעית. (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: RT)

אתר החדשות הרוסי RT המזוהה עם הקרמלין, פרסם אתמול (שלישי), תמונה של האסירה הישראלית, נעמה יששכר, בכלא הרוסי, במפגש עם כתב האתר דניל לומקין ופעילי זכויות אדם ברוסיה שהגיעו "לבחון" את תנאיה.

לטענת אתר החדשות הרוסי, שכאמור מעביר את רוחו של הממשל, יששכר לא מתלוננת על תנאיה, מחייכת הרבה, לומדת רוסית בכלא, מתקשרת עם האסירות האחרות, שומעת מוזיקה ברדיו ועושה יוגה. לפי הדיווח, יששכר שנתפסה עם כמות סמים קטנה בשדה התעופה במוסקבה ונגזרו עליה 7.5 שנות מאסר, נמצאת בכלא שבנובו גרישינו הסמוך למוסקבה, עם שלוש אסירות המורשעות בהונאה. עוד נטען באתר, כי נבחרו עבור יששכר אסירות בעלות ידע בסיסי באנגלית.

יששכר צוטטה בדיווח שאין לה כל טענות בנוגע לאוכל או הטיפול הרפואי שהיא מקבלת: "הם מאכילים אותי היטב. הם נותנים לי תרופות להן אני זקוקה. אפילו ויטמינים".

הקונסולית הישראלית - חרדית במוסקבה, יפה אוליביצקי, ביקרה את האסירה נעמה יששכר בכלא הרוסי - בפעם הרביעית, והיא היא העבירה לה מכתב מאימה וספרי קריאה.

"אנחנו שומעות שירים ברוסית של איגור קריד (ראפר רוסי)", סיפרה יששכר. 'אני אוהבת את השירים, הבנות מתרגמות לי", ציטט העיתונאי מטעם RT.

בידיעה נטען כי יששכר הלינה על כך שהיא לא מקבלת מספיק פגישות עם הרב וכי למרות שנקבעה לה פגישה עם רב אף רב לא הגיע בתאריך שנקבע. כמו כן, דווח כי הצעירה הישראלית התלוננה על כך שיש איסור על שיחות טלפון לקרובים.

עוד דווח שיששכר, בעלת אזרחות אמריקנית, קיבלה מספר ביקורים מדיפלומטים אמריקנים. לעומת זאת, נטען בדיווח שיששכר טענה כי דיפלומטית ישראלית הגיעה לביקור פעם אחת בלבד. היום דווח כי קונסולית ישראל ברוסיה תבקר אותה.

לפי הדיווח, יששכר ציינה במפגש כי היא מודעת לסערה הציבורית שהסיפור שלה עורר בישראל, ועל ההצעה לחילופי אסירים עם ההאקר הרוסי אלכסיי בורקוב שישראל רוצה להסגיר לארה"ב, ממפגשים עם אמה ועורך דינה.

בכתבה צוין כי יש טלוויזיה בכלא, אך לא עם ערוצים שדיווחו על סיפורה של יששכר. "אני מרוצה מהתמיכה הגדולה שאני מקבלת מישראל וארה"ב, אך זה לא תענוג גדול להתפרסם בנסיבות האלה", צוטטה יששכר בידיעה. "אנו ממש רוצה לחזור הביתה. אני מקווה שהפרסום הזה יעזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר