ממשיך להחרים?

בלוק הימין: גנץ חייג לליצמן שסירב לפגישה

מיד אחרי קבלת המנדט מנשיא המדינה, חייג יו"ר כחול לבן אל יו"ר ישראל ביתנו והשניים סיכמו להיפגש. ליצמן סירב לפגישה עם גנץ בהסבר כי הליכוד מייצג אותם כחלק מהבלוק (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר קבלת המנדט מנשיא המדינה הערב (רביעי), שוחח לפני זמן קצר יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, עם יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן.

בשיחה, הדגיש גנץ את רצונו להקים ממשלת אחדות ליברלית רחבה. השניים סיכמו להיפגש בהקדם. כמו כן סיכמו כי צוותי המו"מ יפגשו.

מי שסירב לפגישה עם בני גנץ, הוא סגן השר יעקב ליצמן. בתגובה להצעה ענה ליצמן כי אינו מעוניין להיפגש משום שהליכוד מייצג אותם כחלק מבלוק הימין.

מדוברות מפלגת ישראל ביתנו נמסר: "לישראל ביתנו אין ברית או מחוייבות לא לכחול לבן ולא לליכוד. המחוייבות היחידה שלנו היא לציבור הבוחרים שלנו. לכן נעשה הכל כדי למנוע סבב בחירות נוסף ולהקים ממשלת אחדות שתורכב מישראל ביתנו, הליכוד וכחול לבן. לאחר אישור התקציב וגיבוש קווי יסוד ניתן יהיה לצרף את יתר המפלגות".

מוקדם יותר היום, עוד לפני קבלת המנדט, הזמין צוות המו"מ של כחול לבן את המו"מ של הליכוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי ייענה לבקשה והפגישה תתקיים מחר.

בפגישת ראשי סיעות הימין עם נתניהו, איתם חתם על 'בלוק', סוכם שהשרים יריב לוין וזאב אלקין ימשיכו לייצג את גוש הימין בכל משא ומתן עתידי עם כחול לבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר