לראשונה באורח נדיר ומיוחד נערך מעמד תפילה בחדרו הפרטי של הגר"ח קנייבסקי

מעמד נשגב והיסטורי לישועתן של ישראל התקיים בחדרו הפרטי של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א יחד עם לומדי התורה חברי כוללי 'רינה של תורה' שליט"א, בעת רצון בשעת חיתום הדין באשמורת דיום הושענא רבה, לחלות פני מלך למען ישועתן של ישראל וצרתם של הזקוקים לזיווג, להעתיר בתחינה בעת רצון שיזכו לזיווג הגון בזאת השנה (חרדים, מקודם)

התיעוד המרגש מחדרו של מרן (צילום: פלאש90 | דוד זר)

הנהגה מיוחדת ונדירה זו התקיימה על פי רצון של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לנוכח מרת נפשם של המצפים לישועה ולהעתיר בעדם בעת רצון מסוגלת זו.

המעמד הגדול החל לאורך ליל החיתום כולו, כאשר המוני עמלי התורה בני היכלי התורה של 'רינה של תורה' נקבצו ובאו לבית מדרשו של שר התורה -בית המדרש חזון איש לדרמן שם עסקו בלימוד התורה מתוך תענית דיבור לילה שלם ברציפות כשלאחר מכן נעמדו בתפילה מעומק לב להעתיר עבור כל שם ושם בפרטות כאשר לפני התיבה השתפך ברגש והתעוררות עצומה הגאון רבי יוסף קורלנסקי שליט"א משגיח ישיבת בית מדרש עליון.

במעמד תפילה זה נערך גם סדר בקשת המחילה והסרת קפידת בני אדם לעורר רחמי שמיים עבור כל מבקשי הישועה. לאחר מכן בשעת אשמורת עת חוט של רחמים גובר, התקיים מעמד היסטורי ונרגש כאשר נקראו אל הקודש מחשובי הלומדים לבית הגר"ח קנייבסקי שליט"א לעמוד עימו בתפילה בזעקת הושענא לישועתן של ישראל ותחינת 'תענה אמונים שופכים לך לב כמים' כשהגר"ח שליט"א ועמלי התורה שעימו מתחננים על יבלי מים בכח תורה ועמליה בטהרה ולבקש עבור כלל השמות לישועה וזיווג הגון וזש"ק בזאת השנה כשהגר"ח קנייבסקי שליט"א עטרה לראשם ומחלה עימם באופן היסטורי בתחינה וזעקה לשמוע קול שוועה וחינון לישועה בזאת השנה בחינת 'מבשר ואומר' משמיע ישועה לעם עולם.

בשליחות הגר"ח קנייבסקי שליט"א עבר לפני התיבה בנו הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א שהעתיר בפרקי תהלים המסוגלים כסגולת 'רינה של תורה' ולאחריהם נערך מי שברך מיוחד ומפורט בבקשה ותחינה פרטית לכל תורמי רינה של תורה שנדרו לצדקה לעמלי תורה שיתמלאו משאלותם לטובה בכל הענינים בזכות כח התורה ותפילת עמלי תורה.

במעמד מיוחד זה השתתפו בהורמנא דמלכא גם ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א ראש ישיבות ארחות תורה, הגאון רבי דוד אפשטיין שליט"א מראשי ישיבת תורה בתפארתה והגאון הצדיק רבי יעקב עדס שליט"א.

משתתפי התפילה הנשגבה בביתו של מרן שליט"א העידו ברטט ויראה כי לא זכור להם מימיהם מעמד תפילה בוקע רקיעים שכזה בחדרו של מרן ובהשתתפותו, מעמד נדיר והיסטורי שידובר בו רבות בהיותו בראשות הגר"ח קנייבסקי שליט"א בזמן מיוחד ומסוגל זה השווה כל חללי עלמא, כאשר ניכר בבירור שעניין מעוכבי זיווג קרוב מאוד לליבו של מרן גדול הדור וחיבת רינה של תורה ותפילתה על ליבו. וכפי שכבר העיד מרן שליט"א על סגולת תפילה זו בכח אורייתא, בוודאי זכו השותפים ששמם נזכר במעמד נדיר זה לראות ישועה בקרוב בזאת השנה, כאמרם 'קול פנו אלי והוושעו'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר