השף בשיחה ל'כיכר'

סירב להצעה מפתה - מטעמי כשרות: "דבק בקב"ה"

הצעה מפתה שקיבל השף יהודה עמר מהמיליארדר רומן אברמוביץ' נדחתה על ידו על הסף, וכעת - בשיחה ל'כיכר השבת' - הוא מסביר: לאמונה בקב"ה אין שום מחיר בעולם (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
השף המסורתי (צילום: מתוך אינסטגרם)

קידוש השם: השף יהודה עמר, מי שהוכתר כזוכה העונה השביעית של תוכנית הריאליטי 'מאסטר שף', קיבל הצעה מפתה במיוחד מהמיליארדר הרוסי-ישראלי רומן אברמוביץ' - אך דחה אותה מטעמי כשרות.

אברמוביץ', הנחשב לאחד מעשירי העולם עם הון אישי של 12.4 מיליארד דולר, הציע לשף המצליח לעבוד אצלו במשרה מלאה, כך שהוא יהיה אמון על כל המזון שיוגש באחוזה המפוארת והפרטית שלו בהרצליה פיתוח.

דרישות התפקיד, לפי הפרסום הראשוני של העיתונאית יפעת הללי אברהם ב'מאקו', כללו בניית תפריט מיוחד על ידי עמר והגעה קבועה שלו לאחוזה הפרטית, שם יבשל לאברמוביץ', למשפחתו, לצוות הקבוע שלו - וכמובן לאורחים ולאנשי העסקים שמגיעים לביתו של האוליגרך עבור פגישות עסקים.

לעמר הוצע סכום אסטרונומי בעבור התפקיד, אלא שאז הבין כי בין היתר הוא ייאלץ לבשל גם אוכל לא כשר, לחלק מהאורחים שיפקדו את האחוזה. בעקבות כך, השף - שנוהג לשמור באדיקות רבה על דיני הכשרות - העביר מסר לאנשיו של המיליארדר כי הוא דוחה את ההצעה המפתה.

אברמוביץ', מימין (צילום ארכיון: Flash90)

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר עמר - המקפיד גם להניח תפילין בכל יום ולשמור שבת: "השאלה הראשונה שלי בכל פעם שאני בא לבשל/לאכול, היא 'האם זה כשר'. מצוות כשרות היא מעל הכל אצלי".

"עד לפני שבוע כיהנתי כשף במלון 'סטאי' ביפו, וגם שם הקפדתי באדיקות על כשרות", הוא מוסיף. "הדבר שאני הכי דבק בו זה אמונה בקב"ה וכשרות; אין לזה שום מחיר בעולם".

מטעמו של המיליארדר רומן אברמוביץ' סירבו למסור תגובה, במענה לפניית 'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר