משא ומתן

מחר: ראש הממשלה נתניהו וגנץ - ייפגשו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'כחול לבן', שקיבל מהנשיא ריבלין את המנדט להרכבת הממשלה, ייפגשו מחר בלשכת רה"מ בקריה בתל אביב לפגישת משא ומתן ב-4 עיניים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גנץ ונתניהו (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'כחול לבן', שקיבל מהנשיא ריבלין את המנדט להרכבת הממשלה, ייפגשו מחר (ראשון) בלשכת רה"מ בקריה בתל אביב לפגישת משא ומתן ב-4 עיניים.

בהודעה משותפת של השניים נאמר: בהמשך להזמנתו של יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ, תיערך מחר פגישה בינו ובין ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. הפגישה תיערך בלשכת ראש הממשלה בקריה בתל אביב".

כזכור, בשבוע שעבר, עת קיבל מהנשיא את המנדט להרכבת הממשלה פנה גנץ לנתניהו ואמר: "אנחנו מכירים שנים ארוכות. אני מכיר בזכויותיך הרבות ובהיותך פטריוט ישראלי. שלחת אותנו למבצעים רבים והובלנו ביחד מבצעים רבים ופעולות ביטחוניות רבות. אני מאחל לך לצאת זך ונקי מכל הנושאים המשפטיים עימם אתה מתמודד".

"לשנינו ברור כי תוצאות הבחירות והמצב המשפטי מחייבים שינוי. יחד איתך, יחד עם האנשים הטובים הנוספים שנמצאים בליכוד, עלינו לנהוג באחריות ולקיים שיח ערכי ומכבד. לא למעני ולא למענך- אלא למען אזרחי ישראל שמייחלים להקמת ממשלה" הוסיף גנץ.

לדבריו: "דווקא במעמד חשוב זה, ראוי להזהיר את מי שרואה לנגד עיניו רק את טובתו האישית: מי שינסה לגרור את ישראל לבחירות נוספות, יוקע וייזרק מהמערכת הפוליטית. מי שיעדיף את שיפור מצבו האישי בבחירות הרסניות בפעם השלישית השנה, סופו להיעלם ולהיכחד מהמפה הפוליטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר