אצבע בעין?

ב'דגל' זועמים: שי נתן צפוי להתמנות למנכ"ל עיריית אלעד

שבועות ספורים, לאחר שמנכ"ל עיריית אלעד הקודם מטעם 'דגל', זאבי קשש, פוטר מתפקידו. פרוש ימנה את את שי נתן - זה שעתר כנגד פינדרוס שרץ לראשות העיר אלעד (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישיבת מועצת העיר אלעד, ארכיון (צילום: דוברות עיריית אלעד)

שבועיים לאחר מכתב הפיטורין של זאב קשש מתפקידו כמנכ"ל עיריית אלעד, השבוע צפויה עיריית אלעד לקדם את מינויו של שי נתן, יו"ר הבית היהודי לתפקיד מנכ"ל העירייה.

על פי הצפי, ראש העיר ישראל פרוש יכנס השבוע ועדת איתור בניסיון לאשר תוך ימים ספורים את מינויו של נתן לתפקיד מנכ"ל העירייה.

מדובר במינוי שמעורר סערה ושאלות קשות מצד 'דגל התורה', זאת לאחר ששי נתן עתר בתקופת הבחירות נגד מינויו של מועמד 'דגל התורה' יצחק פינדרוס לתפקיד ראש העיר, עתירה שהובילה לבסוף לפסילתו של פינדרוס מלהתמודד לראשות העיר.

בכיר ב'דגל התורה' תוהה בשיחה עם 'כיכר השבת' "האם זה הפרס שמקבל שי נתן מעיריית אלעד על שהצלח לבלום את כניסתו של מועמד 'דגל התורה' וש"ס ללשכת ראש העיר?"

בנוסף טוענים בכירים בעיריית אלעד כי הם תמהים על המינוי, זאת בשל כך שהחוק מחייב תקופת צינון של שנה וחצי מתקופת היות הנציג חבר מועצה למינויו כמנכ"ל.

ראש עיריית אלעד מצהיר כי הוא לא עמד מאחורי שי נתן

ל'כיכר השבת' נודע כי במידה והמינוי יאושר, צפויים מתנגדיו של ראש העיר לעתור לבג"ץ נגד המינוי שמריח "מינוי פוליטי" לדבריהם.

בשיחה עם 'כיכר השבת' סירב שי נתן להגיב להאשמות, אך הוסיף כי המינוי אינו דורש תקופת צינון כיוון שמדובר במשרת אימון. עוד הוסיף כי מדובר במינוי שצפוי לעבור את אישור משרד הפנים ומועצת העיר.

מדוברות עיריית אלעד נסמר בתגובה ל'כיכר השבת': "עיריית אלעד עובדת על פי חוק, בהתאם לנהלים ולייעוץ משפטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר