"הרגשתי אגרוף לפרצוף"

כתב "ישראל היום" הותקף בקריית אתא

דניאל סיריוטי, כתב 'ישראל היום' באזור חיפה, הגיע לקריית אתא במסגרת עבודתו. צעירים, ככל הנראה חוזרים בתשובה, שזיהו שמדובר בעיתונאי החלו להכותו ופצעו אותו (ברנז'ה)

דניאל סירוטי (צילום: הרצי שפירא-ישראל היום)

כתב "ישראל היום", דניאל סיריוטי, הותקף אמש (מוצאי שבת) בקריית אתא על ידי חבורת צעירים, ככל הנראה חוזרים בתשובה, זאת לאחר שהגיע למקום בכדי לתאם ראיון עם משפחה של הרוגה בתאונת דרכים.

הצעירים, שככל הנראה לא אהבו את העובדה שמדובר באיש תקשורת החלו להכותו. הוא נפצע ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מזעזוע מוח, דקירה ושיניים שבורות.

דניאל סיריוטי תיאר ואמר: "אתמול בערב הלכתי לבית משפחה של הרוגה בתאונת דרכים. הלכתי כדי לנסות לתאם ראיון. חבורה של כמה צעירים חרדים, ככל הנראה חוזרים בתשובה, ישבו בקצה הרחוב. חשוב לציין שאין להם שום קשר למשפחת ההרוגה".

לדבריו: "הם הבחינו שעל הרכב שלי יש מדבקת עיתונות. שאלו אם אני עיתונאי. התחילו לקלל. אמרו שכולנו בוגדים, כולנו שמאלנים. באיזשהו שלב אחד הבחורים הגיע על אופניים חשמליים כשהוא מרכיב ילד, וניסה לחסום את דרכי. אמרתי לו 'תגיד, ככה אתה מסכן את הילד? אם הייתי פוגע בכם אני הייתי הולך לבית סוהר'.

"באותו רגע הרגשתי אגרוף לפרצוף בזמן שישבתי ברכב. יצאתי החוצה. התגודדו סביבי 6-7 חבר'ה שהתחילו להרביץ לי. אחד הוציא אולר וניסה לדקור אותי בבטן. גוננתי על עצמי ונדקרתי באצבע. השאר הרביצו לי בפנים, שברו לי שניים. הגיע מישהו עם דוקרן והם צעקו 'תדקור אותו, תדקור אותו'".

סירוטי מוסיף ומספר כי "למזלי עברו שם שני אזרחים ואחת מהם זינקה עלי ואמרה 'אם אתה רוצה לדקור אותו תצטרך לעבור דרכי קודם'. אני לא מכיר אותה. במשטרה אמרו שהם כנראה יודעים מיהי כי היא התקשרה לדווח. היא ועוד אדם הצליחו להכניס אותי לרכב שלי מדמם בלי שיניים ונפוח".

סיריוטי נלקח לבית החולים רמב"ם שם אובחן כי הוא סובל מזעזוע מוח קל, ומחבלות משמעותיות בגופו. "איבדתי 6 שיניים והגוף כואב. מזל שהצלחתי להגן על הבטן מדקירה משמעותית", הוא מספר. המשטרה פתחה בחקירה במטרה לאתר את התוקפים ולמצות עמם את הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר