"זקוקים לאחדות"

רה"מ נתניהו על המצב הביטחוני: "זה לא ספין"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר למצב הביטחוני המתוח בגבול הצפוני וקרא לאחדות: "מה שנאמר על ידי ועל ידי הרמטכ"ל, זה לא ספין, זה שיקוף של המציאות" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה השבועית, למצב הביטחוני המתוח בגבול הצפוני וקרא לאחדות: "מה שנאמר על ידי ועל ידי הרמטכ"ל, זה לא ספין, זה שיקוף של המציאות". יצוין כי במהלך היום ייפגש נתניהו עם יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, שיקבל סקירה ביטחונית.

לדבריו: "אנחנו רואים מה מתרחש במזרח התיכון. המזרח התיכון שוב עובר טלטלה - לבנון סוערת, עיראק סוערת, סוריה סוערת, ואיראן שועטת בכל המרחבים הללו. אנחנו יודעים שהכוח ששירת אותנו עד עכשיו חייב להתעצם בהמשך, אל מול כל התופעות הללו. זה מחייב החלטות קשות מאוד.

"מה שנאמר על ידי ועל ידי הרמטכ"ל, זה לא ספין, זה שיקוף של המציאות, של אתגרי ההווה ואתגרי העתיד הקרוב", הדגיש ראש הממשלה.

לדבריו: "אנחנו צריכים להחליט החלטות קשות שמחייבות ממשלה עם כתפיים רחבות, לכן החשיבות ביצירת ממשלת אחדות לאומית רחבה. זו לא שאלה פוליטית, זו שאלה לאומית ושאלה ביטחונית ראשונה במעלה. אני מקווה שנוכל לקדם את היעד הזה בימים הקרובים. זו הייתה מטרתי מיד אחרי הבחירות, וזו נשארה המטרה שלנו. זה מה שמדינת ישראל זקוקה לו בעת הזאת.

"היא זקוקה לעוד כמה דברים והיא מקבלת אותם, למשל פתיחת משרד אוקראיני בירושלים. אנחנו שומעים הרבה על אוקראינה בזמן האחרון. זו התקדמות אחת. יש גם התקדמות שנייה בתחום המדע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר