אשקלון

שב"ח פלסטיני חשוד ברצח בת 11 חודשים

זיאד אעביד, שוהה בלתי חוקי פלסטיני, חשוד ברצח תינוקת בעיר אשקלון, תינוקת עליה שמר בדירה בעיר • הבוקר המשטרה הודיעה על החשד לרצח בדיון בבית המשפט (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

זיאד אעביד, שוהה בלתי חוקי פלסטיני, הוא החשוד ברצח תינוקת בעיר אשקלון, תינוקת עליה שמר בדירה בעיר. הבוקר (ראשון) המשטרה הודיעה על החשד לרצח במהלך דיון בבית המשפט.

בדיון בעניינו, בבית משפט השלום בעיר, הודיע נציג המשטרה כי החשד נגדו הוחמר ולמרות שעד כה היה חשוד בהריגה, כעת הוא נחקר בחשד לרצח התינוקת.

יצוין כי האם שהשאירה את התינוקת אצל בבית יחד עם השב"ח, שוחררה ממעצר כבר בשבוע שעבר: "אין יסוד סביר לביצוע העבירה מצידה של האם", קבע בית המשפט.

כזכור, לפני כשבוע המשטרה עצרה פלסטיני בשנות ה-20 לחייו החשוד כי היה מעורב בהתעללות בתינוקת באשקלון, באורח קשה, וניסה להימלט לשטחים.

תחילה נעצרו בפרשה שניים נוספים: אמה של הפעוטה, בת 22, שבזמן האירוע נסעה לבאר שבע, ואביה הביולוגי של הפעוטה, בדואי תושב הפזורה.

חקירה ראשונית של המשטרה העלתה, כי הפלסטיני שהה עם הפעוטה סמוך לשעה בה דווח כי היא נפצעה, וכאמור מיד עם קבלת הדיווח הוא נמלט מהמקום ואף עזב את העיר אשקלון שבה התרחש המקרה. לאחר זמן הוא אותר ונעצר בכביש 35 סמוך לצומת פלוגות - בדרכו לביתו, שבעיר חברון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר