בלי מזל

הגנב ברח משוטרת - היישר לביתו של שוטר

גנב קטנוע ללא רשיון נהיגה, פגש בשוטרת שלא בתפקיד במהלך מנוסתו ונמלט לכפר בצפון, שם פלש לבית פרטי וביקש להסתתר בו - אלא שבעל הבית התברר כשוטר ועצר אותו

אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

ביום שני בשבוע שעבר, בסנוך לשעה 23:00 בלילה, הגיע תושב טורעאן, בן 24, לפיצרייה בטבריה, שם גנב קטנוע השייך למקום, והחל לרכב עליו - מבלי שיש לו רישיון נהיגה.

במהלך מנוסתו, פגש הגנב בשוטרת בלבוש אזרחי, שלא הייתה בתפקיד באותה העת, וביקש ממנה הכוונה לכיוון צומת גולני.

בעקבות חשד שהתעורר אצל השוטרת, שזיהתה את מקור הקטנוע מהיכרות שיש לה עם בעלי הפיצרייה, היא מיהרה לדווח על האירוע לאחר שווידאה שאכן מדובר בקטנוע גנוב.

הנאשם המשיך במנוסתו אל תוך כפר בצפון הארץ, שם פלש לבית פרטי וביקש להסתתר בו כשהוא מספר לבעל הבית כי "המשטרה רודפת אחריו".

לרוע מזלו, בעל הבית הזדהה בפניו כשוטר והלה עיכב אותו עד להגעת ניידות הסיור שעצרו את הנאשם שאף איים על השוטר ש"הסגיר" אותו לדבריו, שיפגע בו. בחיפוש על גופו נתפסה סכין.

מעצר החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט ואתמול הוגשו כנגדו כתב אישום בעבירות של גניבת רכב, נהיגה ללא רשיון וללא ביטוח, הסגת גבול, איומים, החזקת סכין, כמו כן הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט השלום בטבריה ע"י חטיבת התביעות של המשטרה.

במשטרה מציינים כי "שוטרי משטרת ישראל פועלים בכל יום ובכל שעה, בתפקיד ושלא בתפקיד, על מנת לשמור ולהגן על שלום הציבור, בטחונו ורכושו ותמשיך לפעול לתפיסת אותם עבריינים המפרים את החוק ולהביאם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר