בעקבות פניית 'כיכר'

שירותי ההצלה בחופי הים הנפרדים - יימשכו

לאחר שהורים דאגו שביומיים האחרונים של 'בין הזמנים' יופסקו שירותי ההצלה בחופים, פנה 'כיכר' לשר הפנים - וזה התחייב כי לפנים משורת הדין הם יימשכו עד לתחילת ה'זמן' (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

בני הישיבות יחזרו לספסל הלימודים מחרתיים (רביעי), א' חשוון, לאחר חופשת חג הסוכות ולקראת חודשי החורף הארוכים. אלא שבני הישיבות והאברכים מנצלים את הימים הספורים הללו לפוש עוד קצת - מה שמתנגש עם העובדה כי עונת הרחצה מסתיימת באופן רשמי היום, כך שתחנות ההצלה בכל חופי ישראל היו צפויות להפסיק את פעילותם.

הורה מודאג, אחד מרבים שפנה ל'כיכר השבת', מתאר: "הבן שלי נסע אתמול לטיול בחיפה, ואני יודע שהוא וחבריו יגיעו לחוף הים; פתחתי הבוקר את העיתון, ואני רואה שבדיוק היום - יומיים לפני תחילת ה'זמן' וביום השיא של טיולי בני הישיבות - עונת הרחצה מסתיימת".

"כלומר", הוא ממשיך", מאות צעירים חרדים יכנסו לחוף לשחות - כשהם לא יודעים שהם מכניסים עצמם לסכנת חיים ממשית. לכן, אני מצפה משר הפנים לפעול במהירות".

לדבריו, "מדובר בפיקוח נפש. מי יתן את הדין אם חס ושלום תהיה טביעה? מדובר פה בסך הכל בהארכה של יומיים בלבד, וזה אפשרי".

בעקבות הפניות הרבות, ברוח זו, פנה 'כיכר השבת' בענין זה לשר הפנים אריה דרעי, ובתגובה התחייבו אנשי משרדו, כי למרות שהחוק מחייב כאמור שירותי הצלה רק עד לתאריך 28 באוקטובר (היום), וכעת אין ממשלה כדי לתקן את החוק, המצילים בחופים החרדיים ימשיכו לעבוד גם היום וגם מחר - בשל ההבנה של גודל הסכנה, והחובה למנוע מקרים של פיקוח נפש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר