נסיעת הסיוטים

נהג 'אפיקים' סיכן את חיי הנוסעים: "אני שונא יהודים"

בתחילת הנסיעה מבני ברק לירושלים, נסע הנהג במהירות מופרזת, במצב 'שיוט' תוך סיכון חיי הנוסעים בקו 422 לירושלים. לאחר דיווח למשטרה, "נקם" בנסיעה איטית (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הנוסעים שעלו לקו 422 ביום שישי בצהריים, בדרכם מבני ברק לירושלים, לא תיארו לעצמם כי זה מה שיעבור עליהם בשעות הקרובות: נסיעה במהירות מטורפת, עצירות פתאומיות, נסיעה איטית מאוד וקללות נגד יהודים.

מעדויות של נוסעים שהגיעו לידי 'כיכר השבת' עולה כי בתחילת הנסיעה, נסע נהג האוטובוס, בן מיעוטים, במהירות גבוהה משמעותית מהמותר.

אם לא די בכך, סיכן הנהג את חיי הנוסעים בכך שהעביר את מצב הנסיעה ל'שיוט', ונסע, כפי שניתן לראות בתיעוד שצילמו הנוסעים, בלי להחזיק את רגליו על הדוושות.

אחד הנוסעים תיאר כי בשל סגנון הנהיגה, כמעט התנגש הנהג ברכב אחר וגרם לתאונת דרכים, שכן לא היה באפשרותו לבלום בזמן.

אחת הנוסעות, בהריון מתקדם, ביקשה מהנהג לנהוג במהירות המקובלת, שכן הנסיעה המופרזת גורם לה למיחושים - אך הוא התעלם מבקשותיה.

בסופו של דבר, לאחר שהנהג סירב לבקשות נוסעים נוספים, חייג אחד מהם למשטרה ודיווח על הנהג, אותו עיכבו ליד מחסום עופר.

תחילה עלה לאוטובוס לוחם מג"ב שהתווכח עם הנהג, והעיר לו על אופן נסיעתו תוך כדי שהוא מורה לו להמתין בצד הדרך, שעות ספורות לפני כניסת השבת.

אחריו עלה שוטר נוסף, שהורה לנהג להמשיך בנסיעה, תוך כדי שהוא מעיר לאישה שהתלוננה: "את יכולה לרדת כאן, ולחפש לך דרך אחרת איך להגיע לירושלים".

משלב זה של הנסיעה, כנקמה בנוסעים, בחר הנהג לנסוע במהירות איטית תוך שהוא מקניט את האישה ובעלה, וטען כי הוא נאלץ לנסוע כך - בגללה.

מעדויות הנוסעים עולה כי הנהג אמר לאישה: "את חולת נפש", והוסיף: "יש לך בעל קמצן. אם הוא היה מסכים להוציא כסף על מונית מהמחסום לירושלים, לא היית מעכבת את כל נוסעי האוטובוס".

בתגובה לנוסעים שהתערבו, לקחו ממנו את פרטיו ואיימו כי יתלוננו עליו אם לא יפסיק, הגיב הנהג: "אני שונא יהודים ואני שונא דתיים. הלוואי שיפטרו אותי בגללכם, אני לא רוצה לעבוד עם יהודים".

מחברת אפיקים נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "מבדיקה שנערכה מול המערכות הטכנולוגיות הקיימות על האוטובוס והמנטרות את הנסיעה, עולה תמונה שונה לחלוטין מהטענות המועלות בכתבה".

"במהלך הנסיעה נאלץ הנהג לעצור רחוק מהמדרכה באחת התחנות בשל אוטובוסים אחרים שחסמו את גישתו לתחנה. זוג נוסעים שעלה באותה תחנה החל לתקוף מילולית את הנהג מרגע עלייתו לאוטובוס, ובין היתר אף האשים אותו שהוא "שונא יהודים", אך ורק מכיוון שמדובר בנהג ערבי. אם לא די בכך, במהלך הנסיעה המשיך הזוג לתקוף מילולית את הנהג, ואף סחף אחריו נוסעים נוספים".

"ללא קשר לכך, נאלץ הנהג לבצע במהלך הנסיעה בלימת פתע לאחר שרכב נכנס למסלולו בצורה שסיכנה את נוסעי האוטובוס".

"אותם נוסעים שמתחילת הנסיעה התנכלו לנהג, התקשרו למשטרה וטענו כי הוא נוסע בפראות, ואכן במחסום מכבים עצרה ניידת משטרה את האוטובוס. לאחר בדיקת מערכות ניטור הנסיעה של האוטובוס, התברר כי טענת הנוסעים על נהיגה פראית אינה נכונה, ועל כן אפשרה המשטרה לנהג להמשיך בנסיעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר