האסון בנחל סמאר

הבחור ירחמיאל ישעיהו ברכר יובא למנוחות

בבית ההלוויות שמגר תתקיים הבוקר, בשעה 11:00, הלוויתו של הבחור החשוב ירחמיאל ישעיהו ברכר ז"ל, שנהרג באסון הכבד בנחל סמאר שבמדבר יהודה וגופתו חולצה (דיין האמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חילוץ הגופה, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בבית ההלוויות שמגר תתקיים הבוקר (שלישי), בשעה 11:00, הלוויתו של הבחור החשוב ירחמיאל ישעיהו ברכר ז"ל, שנהרג אמש באסון הכבד בנחל סמאר שבמדבר יהודה וגופתו חולצה לאחר שעות של ניסיונות מורכבים.

בתחילה ביקשו בני המשפחה לקיים את ההלוויה כבר אמש, בחצות לילה, אך בשל בעיות באישורי הפטירה והקבורה - ההלוויה נדחה להבוקר.

כמו כן, חבריו של ברכר, שהיו לצידו במהלך האסון הנורא וחולצו במהלך הלילה, תוחקרו על ידי חוקרי מחוז ש"י שטיפלו באירוע הקשה.

ברכר, כבן 20, נהרג אמש לאחר שנפל מגובה בעת שטייל יחד עם מספר חברים בנחל סמאר, חבריו ירדו בכדי לנסות ולהצילו ובמשך כשלוש שעות ביצעו בו פעולות החייאה, אך, למרבה הצער, לאחר שכוחות החילוץ הגיעו אליו - הם נאלצו לקבוע את פטירתו.

ההרוג, למד בישיבת מיר בירושלים, בן למשפחה מחסידי אלכסנדר, המתגוררת בשכונת רמות פולין בירושלים. הבשורה התקבלה בבית המשפחה בשעות האחרונות, בצער ובכי.

אחד משכניו של ירחמיאל ישעיהו ז"ל הספיד בכאב, ובשיחה עם 'כיכר השבת' הוא אומר, כי ירחמיאל היה בחור חביב מאד על השכנים בבניין, וכולם ידעו כי כשצריך עזרה, היחידי שיגיע בשמחה ובחיוך - יהיה ירחמיאל.

"בחג הסוכות האחרון כשנזקקתי לתיקון חשמלי בסוכה קראתי לו והוא הגיע עם כל החשק ועזר לי, מבלי שלקח שום תמורה", הוא הוסיף והספיד בכאב: "הייתי רואה אותו מתקן לילדי הבניין את האופניים השבורים, מתוך רצון לעזור ולסייע לכולם".

עוד הוא מוסיף כי הרגע בו התקבלה הבשורה הקשה הבניין כולו היה בהלם, "השכנים כולם פרצו בבכי", וכולם הציעו את עזרתם למשפחה ברוכת הילדים.

מדוברות המשטרה נמסר: בתום פעילות מורכבת של מתנדבי יחידת חילוץ מגילות ועין גדי בסיוע מסוק של חיל האוויר חברו הכוחות למטייל שנפל וצוות רפואי נאלץ לקבוע את מותו במקום. שלושה מטיילים שנפצעו באורח קל מחולצים כעת באמצעות חבלים ואלונקות ומקבלים טיפול רפואי בשטח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר