נתניהו - מגנה

ד"ר מרדכי קידר: "יגאל עמיר לא רצח את רבין"

במהלך הפגנת תמיכה בראש הממשלה נתניהו, טען ד"ר מרדכי קידר, כי יגאל עמיר לא רצח את יצחק רבין. לשכת נתניהו הודיעה כי ראש הממשלה מגנה את דברי ההבל (בארץ)

ההפגנה בפתח תקווה, אמש (צילום: פלאש 90)

במהלך הפגנת תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו שנערכה אמש (שלישי) בפתח תקווה, טען ד"ר מרדכי קידר, מזרחן ומרצה במחלקה לערבית באוניברסיטת בר אילן, כי יגאל עמיר לא רצח את יצחק רבין.

דבריו, חוללו סערה וראש הממשלה נתניהו מיהר לגנות את "דברי ההבל ביחס ליגאל עמיר, רוצחו של יצחק רבין ז"ל".

במהלך ההפגנה, אמר ד"ר קידר כי "מי שרצח את רבין היה אדם שראשי התיבות של שמו זה י"ר - לא יצחק רבין. י"ר. מי שעמד מאחורי העניין הזה, כנראה פוליטיקאי מוביל, שרצה לחסל את יצחק רבין, מכיוון שהוא רצה לצאת מהסכמי אוסלו".

"אני קורא מכאן, להסיר את הכותרת השקרית 'סודי ביותר' מעל המסמכים שלא משתלבים עם התיאוריה שהימין רצח את רבין", קרא ד"ר קידר, "הגיע הזמן, 24 שנים שהימין מוכפש, שהאוניברסיטה שלי בר אילן מוכפשת, שכולנו מוכפשים, בגלל מה שאולי לא יגאל עמיר עשה. והוא יושב בכלא בבידוד, למה בבידוד? בגלל שלא יגיד את האמת לאף אחד".

מטעמו של רה"מ בנימין נתניהו נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו מגנה את דברי ההבל ביחס ליגאל עמיר, רוצחו של יצחק רבין ז"ל".

באוניברסיטת בר אילן דחו את הדברים ומסרו כי "הנהלת אוניברסיטת בר אילן מגנה בכל תוקף את הדברים של ד"ר קידר. הדברים נאמרו על דעתו בלבד ואינם מייצגים את האוניברסיטה ואנשיה. אנו סבורים שאין מקום להתבטאויות מסוג זה בחברה הישראלית".

באגודת הסטודנטים של האוניברסיטה גינו גם כן את הדברים: "דבריו של קידר, מרצה אהוב ומוערך באוניברסיטה, פוגעים בחברה הישראלית וצר לנו שהם כלל נאמרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר