בהוקרה

קבוצת אסם נסטלה מחזקת את פעילותם של מתנדבי זק"א

בימים אלה מחולקים מאות מארזי הוקרה למשפחות המתנדבים ברחבי הארץ. אסם מקדישה תשומת לב כדי להביע את הערכתה הרבה למתנדבי זק"א ובני משפחותיהם ולחזק את ידיהם (חרבות ברזל).

קבוצת אסם נסטלה מחזקת את פעילותם של מתנדבי זק"א (צילום: יח"צ)

אסם נסטלה, ממשיכה לתמוך ולחזק את כל אזרחי ישראל, ומחויבת לשמור על אספקת מזון רציפה ומתמודדת בכל יום עם האתגרים הרבים של הפעילות בדרום הארץ. בנוסף, בחודש האחרון נתרמו מאות אלפי מוצרי מזון כדי לוודא אספקת מזון גם לאזורי הדרום והצפון, ולכל אוכלוסייה שנזקקה לכך.

הפעם, אסם מקדישה תשומת לב כדי להביע את הערכתה הרבה למתנדבי זק"א ובני משפחותיהם ולחזק את ידיהם, עם מארזים מלאים בכל טוב שיגיעו לבתי המשפחות.

בתחילת השבוע נערך מפגש מרגש בחברת אסם נסטלה לפני יציאת המארזים לחלוקה. מנכ"ל אסם נסטלה מר אבי בן אסאייג פגש את בכירי ארגון זק"א על מנת להצדיע ולהודות להם באופן אישי על עבודת קודש מסורה.

מנכ"ל חברת אסם נסטלה הודה בשם החברה למתנדבים המסורים על התרומה האדירה שהם תורמים לעם ישראל ואמר: "בימים אלו מהווים מתנדבי זק"א סמל ומגדלור לחסד של אמת, לעם ישראל כולו. אתם עושים עבודה שאין כמותה! וכל מי שעוסקים בצרכי ציבור באמונה הקב"ה ישלם שכרם".

במפגש השתתפו מר אייל ליברמן, סמנכ"ל שרשרת אספקה באסם נסטלה, הרב רפאל מנת , רב קונצרן אסם נסטלה וחבר הנהלת זק"א , ר' יגאל רוח מנכ"ל ובעלים של קבוצת אפיקים, מנכ"ל זק"א דובי ויסנשטרן, ראש אגף מבצעים חיים ויינגרטן, דובר זק"א מוטי בוקצ'ין וראש אגף לוגיסטיקה ראובן ראובן. בכירי זק"א הודו לחברת אסם נסטלה על המחוה המרגשת והמחממת את הלב. לאחר המפגש הועלו המארזים למשאיות על מנת לצאת לחלוקה בבתי המתנדבים. אל המארזים צורפו ברכות חמות: "תודה על מלאכת הקודש, תודה על רוח ההתנדבות, תודה על ימים ולילות של מסירות אינסופית ותודה שאתם שם בשבילנו ובשביל כל עם ישראל. השליחות שלכם היא חסד של אמת. מארז זה נשלח אליכם עם חיבוק גדול מאסם נסטלה, כדי להביע את הערכתנו הרבה. מקווים שנדע ימים יפים יותר, החברים באסם נסטלה".

דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א, אמר "המארזים המיוחדים שקיבלנו עבור המתנדבים ובני משפחתם מחזקים אותנו ונותנים לנו את הכוח להמשיך במלאכת הקודש של חסד של אמת. אתם שותפים מלאים לעשיה שלנו בשטח".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר