קברנה סוביניון ללא סינון 2007 "של סגל" נבחר ליין הישראלי הטוב ביותר

קברנה סוביניון ללא סינון 2007 "של סגל", יין שהפך לאגדה בקרב המבינים, זכה בתחרות טרה וינו 2010 ונבחר כיין הישראלי הטוב ביותר. אבי פלדשטיין, יינן סגל מסר בתגובה על היין ועל הזכייה המרגשת כי: קברנה סוביניון ללא סינון מהווה את גולת הכותרת של עשיית יינות סגל

קברנה סוביניון ללא סינון 2007 "של סגל", יין שהפך לאגדה בקרב המבינים, זכה בתחרות טרה וינו 2010 ונבחר כיין הישראלי הטוב ביותר. בנוסף היין זכה במדליית דאבל גולד היוקרתית ובתואר היין הכשר הטוב ביותר. יינות יקבי ברקן ו'של סגל' נהנים מהכשרות המהודרת של הבד"ץ 'חוג חתם סופר' פ"ת, ונחשבים בקרב חובבי היין לאיכותיים ומשובחים ביותר.

אבי פלדשטיין, יינן סגל מסר בתגובה על היין ועל הזכייה המרגשת כי: קברנה סוביניון ללא סינון מהווה את גולת הכותרת של עשיית יינות סגל ומשקף את פילוסופיית היקב להוביל מגמות ולעשות יין אחרת. ביין זה נעשה שימוש בטכנולוגיה של עולם חדש עם סולם ערכים של עולם ישן וייחודו הוא בלקיחת העץ צעד אחורה והעמקת מורכבות היין הנובעת מהפרי.

על התחרות 'טרה וינו':

תחרות 'טרה וינו' הינה תחרות יוקרתית הנערכת מדי שנה בארץ ובעולם. השנה הינה השנה החמישית לתחרות. תמהיל השופטים מורכב מנציגים מקומיים ובינלאומיים, המדרגים מגוון יינות איכותיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר