"הוא היה בהלם"

מדהים: לאחר 7 שנים, התפילין שבו לבעלים

לפני כשבע שנים, יהודי מירושלים איבד את התפילין וחרף הניסיונות הרבים שעשה - הוא לא הצליח לאתרם • באורח פלא התפילין נמצאו לאחרונה בבית הכנסת ב'ימין משה' (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
התפילין שנמצאו (צילום: באדיבות המצלם)

לאחר שבע שנים, הבוקר (חמישי), השקית ובה הטלית והתפילין הושבו סוף סוף לבעלים הנרגש, וזאת לאור שיתוף פעולה בין גבאי בית כנסת לששי קרקו.

ששי קרקו, עובד למחייתו ב'אגד' בירושלים, ומוכר לרבים מהציבור הירושלמי כבעל גמ"ח אישי המסייע רבות בשנים, לפניות בהשבת אבידות ומציאות לציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית.

גבאי בית הכנסת בשכונת ימין משה בירושלים נחשף לאחרונה לפעילותו המיוחדת של ששי קרקו אשר הופך עולמות לאיתור אבידות ובעלי אבידות כדי להשיב להם את האבידה, וסיפר לו על טלית ותפילין יקרות ערך שנמצאו מזה מספר שנים בקרבת בית הכנסת וחרף הניסיונות הרבים לאתר את הבעלים, הדבר לא עלה בידי הגבאים.

ברגע שקרקו קיבל את המידע לידו, הוא החל בחיפושים ובמאמצים לאתר את הבעלים, באמצעות קבוצות ואנשי קשר רבים המוכרים בציבור החרדי.

וכך, בתוך שעות ספורות מהרגע שקיבל את המקרה לידיו - אותרו הבעלים בהצלחה.

לאחר ההתרגשות הגדולה של הגבאים שסוף סוף נמצא בעל האבידה, וכמובן התרגשותו של בעל האבידה, התברר הסיפור שעומד מאחורי התפילין האבודות.

בשיחה עם 'כיכר השבת', מתאר קרקו מה שקרה: "בעל התפילין סיפר לנו סיפור מדהים; מדובר בטלית ותפילין אשר נגנבו ממנו לפני כשבע שנים ומאז חרף הניסיונות הרבים לאתר את הגניבה לא עלה בידו, מתברר כי הגנב שככל הנראה ניסה למכור את התפילין - לא הצליח ולאחר כמה שנים החליט להניח את התפילין בבית הכנסת בימין משה. אולי הוא אף החליט לחזור בתשובה...".

ששי קרקו טוען, כי אלו מעשים שבכל יום אצלו וכי הוא זוכה להיחשף ולסייע לציבור המאבדים בכל חלקי הארץ. "הנה רק בשעה האחרונה, זכיתי להשיב תפילין לאברך יקר תושב לונדון שאיבד באחד מקווי אגד ולא הצליח לאתר אותם במחלקת אבידות ומציאות באגד".

"אני רואה בפעילות שלי בתחום השבת האבידה שליחות משמים, ופועל בכל יום לסייע מיוזמתי האישית למאבדים רבים", הוא מוסיף, "אני קורא לציבור, להיות עירניים לחפציהם, ובעת שמוצאים אבידות לזכור תמיד שיש צד שני של מאבד שנגרם לו נזק ועוגמת נפש ועל ידי שנסייע להשיב את האבידה נזכה לראות תמיד סייעתא דשמייא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר