"המקרה ייבדק"

תיעוד: שוטרת מג"ב סוטרת לילד בן 9 ביצהר

שוטרת מג"ב, המוצבת בשכונת קומי אורי ביצהר, תועדה סוטרת לילד בן תשע. בנוסף, נשמעת השוטרת בסרטון מכנה את הילד "סתום". המשטרה: "המקרה ייבדק". צפו (משטרה)

(צילום: תפארת שמחה פיקאר)

שוטרת מג"ב, המוצבת בשכונת קומי אורי ביצהר, תועדה סוטרת לילד בן תשע. בנוסף, נשמעת השוטרת בסרטון מכנה את הילד "סתום".

האירוע התרחש אתמול (רביעי) בשעות אחה"צ, כאשר ילדי השכונה וילדים נוספים מהשכונות הסמוכות הגיעו למקום לקומזיץ עם תושבי השכונה.

בעקבות התיעוד, פנה עו"ד מנשה יאדו, מהמחלקה האזרחית בארגון חוננו אשר מסייעת לבן ה-9 ולהוריו, בדרישה דחופה להשעות את השוטרת מתפקידה וכן לרענן בפני השוטרים את הנהלים.

אביו של הילד קרא לשים סוף להתעמרות בתושבים: "אנחנו גרים פה, זה המקום שבו הילדים שלנו מסתובבים ומשחקים והולכים לחברים, וההחלטה לשים פה גדוד של שוטרי מג"ב ולדרוש תעודת זהות מכל אשה שהולכת לשכנה שלה היא לא מתקבל על הדעת וכמובן שזה יוצר חיכוך. זה לא הגיוני ששוטרת תכה ילדים ותסטור ככה לילד. אנחנו דורשים שכוחות הביטחון יפסיקו את ההתעמרות הזו בתושבים ומקווים שמישהו יקבל שכל למעלה", נמסר.

מהמשטרה נמסר כי "חרף הקללות, הגידופים והאלימות מילולית המופנית לעבר הלוחמים הפועלים באזור לעיתים קרובות, מצופה מכל לוחם ולוחמת לנהוג באיפוק, במקצועיות ובהתאם לנהלים וערכי הארגון. בהתאם, המקרה ייבדק ויועבר לטיפול הגורמים המתאימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר