להיות שותף וגם להרויח

ב'עלי שיח' יוצאים עם הגרלה בשיטה חדשנית ושווה

בי"ד בחשוון מסתיימת ההזדמנות שלך לתת להם חיוך ולהשתתף בהגרלה על דופלקס חלומי עם נוף לכינרת (מקודם)

אתה יכול להתבשר בבשורה טובה על זכיה בדופלקס יוקרתי על שפת הכינרת (צילום: יח"צ)

בחיים אין הרבה הזדמנויות של גם וגם. גם לתרום למטרה משמעותית וגם להשתתף בהגרלה. הפעם יש לך הזדמנות כזאת. ההגרלה השנתית של עלי שיח מעניקה לך הזדמנות חד פעמית להמשיך את השמחה של הילדים והמתבגרים המיוחדים וגם להשתתף בהגרלה ייחודית על דופלקס חלומי עם נוף לכינרת.

נתחיל בצד שלך: בשונה מהגרלות אחרות כאן סיכויי הזכייה שקופים לגמרי. המספר הוא 1/6000. לאחר רכישה של 6,000 כרטיסים ההרשמה להגרלה מסתיימת באופן אוטומטי ולא ניתן להוסיף משתתפים. והצד שלנו 'עלי שיח' תוכל בזכותך לשמח מיוחדים ולדאוג לדירות ולמרכזי תעסוקה למתבגרים בעלי צרכים מיוחדים.

בי"ד בחשוון (5.11.19) יום שלישי שנכפל בו כי טוב אתה יכול להתבשר בבשורה טובה על זכיה בדופלקס יוקרתי על שפת הכינרת לחץ כאן>>>

ועכשיו נעבור לפרטים איך זה עובד? אתה רוכש כרטיס בסכום של 50 שקל לחודש כפול 12 ונכנס להגרלה על דופלקס חלומי של שלושה מפלסים 160 מ"ר ונוף מרהיב אל ימת הכינרת. לא גמרנו. כל משתתף בהגרלה מקבל בונוס כרטיסים להגרלת הפרמיום. מספר הכרטיסים משתנה לפי גודל החבילה.

ויש את הדובדבן שבקצפת. חופשת משפחתית של יומיים בצימר יוקרתי בצפון בחינם. כן ממש בחינם חופשה משפחתית עד 10 מקומות. אתם מוזמנים מיד לאחר בחירת החבילה להתקשר ולשריין לעצמכם תאריך לחופשה המשפחתית שלכם.

נתת את הכסף שלך ואת רוצה לדעת מה קורה אתו נכון?

אז ככה אם רכשת את החבילה הקטנה שמחת ילד מיוחד. קנית את החבילה הגדולה יותר שמחת משפחה שלמה של ילד מיוחד. שדרגת לחבילה עוד יותר גדולה ומשתלמת אתה שותף בנופשונים של הילדים המיוחדים גם אתה יודע שאין דבר יותר משמח את הילדים והמשפחות מנופשון.

רוצה להיות שותף בתעסוקה ובפתרון דיור למתבגרים בעלי הצרכים המיוחדים? תרכוש את החבילות הגדולות, כך גם תגדיל את סיכויי הזכייה שלך וגם תהיה שותף לעשייה חשובה.

אז למה אתם מחכים? לחצו כאן ותתחילו לעשות גם טוב לילדים וגם טוב לעצמך>>>

קצת עלינו

לפני 29 שנה הקים הרב פרקל את הדירה הראשונה של 'עלי שיח'. היום ישנם 74 דירות ברחבי הארץ שבהם גרים 372 בעלי מוגבלויות. 'עלי שיח' מפעיל 6 מרכזי תעסוקה שבהם מועסקים 375 בעלי מוגבלויות. 1182 משתתפים בנופשונים של 'עלי שיח' במשך השנה. 'עלי שיח' עוזרת ל-1929 משפחות שיש להם ילדים בעלי מוגבלויות.

את החיוך הזה חייבים להמשיך לחצו כאן והצטרפו להגרלה>>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר