צפו בתיעוד

לאחר המצ'ינג: הישיבה בבית שמש חנכה אגף

לאחר מחסור חמור בפנימיית הישיבה, עם פתיחת זמן חורף, ישיבת 'אור יהושע' - נתיבות התורה, בראשות ראשי הישיבה יחד עם ראשי ישיבות, רבני העיר ופוליטיקאים מקומיים (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

חנוכת הבית בישיבת 'אור יהושע - נתיבות התורה' בבית שמש

בשעה טובה נחנך האגף החדש של ישיבת 'אור יהושע- נתיבות התורה'

עם פתיחת זמן חורף, נחוגה בישיבת 'אור יהושע - נתיבות התורה' בבית שמש שמחת חנוכת הבית לאגף החדש של הפנימיה, מתוך שיר ושבח לבורא עולם שזיכה את בני הישיבה לראות בהקמת הבנין.
כידוע ישיבת 'אור יהושע' הגיע למצב שפנימיית הישיבה הייתה צרה מלהכיל את בני הישיבה הק', ובאשר רבים מתדפקים על דלתותיה, נאלצה הנהלת הישיבה להשיב את פני הפונים ריקם.
בחודשים האחרונים כלל ישראל בכלל, ותושבי בית שמש בפרט, נחלצו חושים למען הישיבה הק', ולמען העומד בראשה - הגאון רבי יוסף רובינשטיין שליט"א, ותרמו יותר מכפי יכולתם, וכך התאפשרה בניית האגף חדש של הישיבה.

ביום רביעי א' בחשוון, התכנסו ועלו לישיבה הק' רבני העיר שליט"א, והנגידים הנכבדים אשר תרמו מהונם למען הישיבה הק', למעמד קביעת המזוזות לקומה החדשה והמפוארת, ומעמד שתיית 'לחיים' לכבודה של תורה והרמת קרנה של תורה.
במעמד הנכבד נשא דברים הגאון רבי אלימלך קורנפלד שליט"א, רב בית הכנסת הגר"א, אשר עומד לימין הישיבה שנים רבות, בדבריו עמד על כך שיום זה הוא יום שמחה לכל כלל ישראל בכלל ולתושבי בית שמש בפרט, כיון שהישיבה היא מגדל אור רוחני אשר משפיע לכל כלל ישראל בכלל ועל בית שמש בפרט.
כן נשא דברים ראש הישיבה הגאון האדיר והכביר רבי יוסף רובינשטיין שליט"א, אשר עמד בדבריו שהישיבה היא בבחינת 'תיבת נח', וכשם שנח בנה בתיבה מקום לדור, כך גם בישיבה צריך לבנות מקום מגורים לבחורים, וגם זה חלק מה'תיבת נח'.
את המעמד כיבדו כמו כן בנוכחותם גם ראש עיריית בית שמש לשעבר חבר הכנסת הרב משה אבוטבול, וחבר מועצת העיר מטעם דגל התורה הרב ישראל סילברסטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר